Tuesday, July 19, 2011

Semalam ke Midv...sempat capai benda alah nie.......mula-mula nak buat giveaway..ahhh malaslah...so, simpan sendiri...

Agak-agak dah boring nanti....masuk garage sale.....
apa yang aku maksudkan is...
cermin, cermin, cermin.....
dalam handbag aku jer dah 3 buah compact cermin ada.......
satu beli kat singapore...satu ummi kasi dari landon....cantik.....satu lagi..haa yang nie...


hahhahaah..seronok tengok...aku beli kat Miss T dalam RM18.90 tak silap.....Luas sikit nak tengok jerawat and jeragat bagai......ada 2 kaler...hitam (yang macam akunya) and kaler pink....aku tak nak la beli pink sebab takot cepat kotor........(alah, padahal barang lain elok jer beeli pink).......so..memanjang jer kerja sekarang tengok muka....eheheheh padahal kat dalam bilik ofis I nie ada 2 lagi cermin besar....

so..sekarang cermin berbulu nie ahli baru dalam handbag aku..makin beratlah...jadinya......ramai kata handbag aku berat...aku rasa oke jer..tak beratpun.....barangpun bukan ada macam-macam......wallet, hp, purse card, botol pencuci tangan, camera, cermin, pad, tissue....itu jer....tak delah beratpun....

love, Net

Me Naughty..me Netty

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

beg mcm2 ada ni..heheh..

p/s: tu la,t kata kt cerewet..lau smpn satu tmp tbrg tu,t kata kt kedekut..aduhh,pyh toi ngn org xreti tggjwb sndiri ni..

Anonymous said...

net cer tgk sini

http://ibudamia.blogspot.com/2011/07/apa-yg-lain.html

hehe

Anonymous said...

alahai cute nye cermin ni

notti netti said...

nuyui- itulah pasal..setuju!

Nana-
oke aku gie tgk.

fazilzura- eehe cam tuan blog ni gak cute nya


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno