Wednesday, July 13, 2011

ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST

Dalam dok sakit perut nie, tetiba rasa nak masuk contest pulak..boring asyik masuk toilet jer. Kali nie i join contest dari Etong. Hai, salam kenal etong.
seperti biasa resepi-respi wajib dalam join contest etong ni.


1. Pilih gambar favourite anda depan cermin, x kisah lah sendiri kah, ramai-ramai ka, dengan family ka, dengan buah hati ka. yang penting itu gambar menunjukkan yang kamu berada d hadapan cermin.
Haaa...nie depan cermin kedai I ambik. tapi I membelakangkan cermin...oke tak?
2. Pos satu entry dengan title ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST beserta banner di atas yang terus di link ke entry ini.


Photobucket
3. Terbuka kepada semua follower etong sahaja.

                        DONE!
4. Tag 2 orang rakan untuk share contest ini.


                      mummyayu.blogspot.com
               www.suziey.com
5. Lengkapkan ayat ini "Saya suka bergambar di hadapan cermin kerana ...... "


Saya suka bergambar di hadapan cermin kerana saya tidak suka bergambar dihadapan bos saya, dihadapan makcik kantin saya ataupun dihadapan pekerja alam flora. Kerana jika saya masih bergambar dihadapan-hadapan mereka ini, kebarangkalian untuk mereka turut serta menyelit disebelah saya adalah tinggi ataupun saya terpaksa menjadi jurugambar paksaan mereka. Sekian
6. Selepas membuat entry khas ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST, sila comment entry ini dan letak link entry anda itu. kerana etong akan list peserta berdasarkan comment dan link yang tertera di komen box sahaja ok.

        BAIKLAH....^_^
7. Etong akan pilih gambar berdasarkan keunikan gambar itu, kegembiraan yang terserlah di gambar itu dan juga berdasarkan ayat yang kamu sambung tu. jadi make sure ayat tu kamu sertakan dalam post kamu k.

        YER..SAYA FAHAM *_*
8. Tarikh tamat entry ini ialah pada 4 August 2011. list peserta yang mengikuti contest ini etong akan buat seminggu selepas tarikh tamat tutup tu k. jadi kamu boleh cek nama kamu ada atau tidak. dan maklumkan etong jika kamu sudah membuat semua syarat tapi nama tidak disenaraikan. etong termiss mungkin.


        SAYA AKAN PASTIKAN NAMA SAYA ADA    DALAM LIST @_@
9. Hadiah akan diberikan kepada 3 pemenang utama contest ini dan juga 5 hadiah saguhati kepada para pemenang yang bertuah.

     SEMPAT LAGI JUMPA TOK BOMOH NIE........^0^
10. Semoga berjaya dan jom bergambar depan cermin sekarang! :)
   YER!!! BERJAYA!!!!!!  Malaysia kita sudah berjaya hei! aman makmur bahagia hei! malaysia abadi selamanya hei! berjaya dan berjaya!!!.....

Me Naughty..me Netty

3 comments:

mummy_ayu said...

wah.rajin tu ko join contest sekarang..cayalah
and rajin gak ko tag aku.. :-)

Diana @ BKKC said...

aiya...takde pic depan cermin....

notti netti said...

ayu- eheheheheh aku sakit perut.

diana- aik takde ke?...bergambar depan cermin la tu cuma cermin tu jer belakang ai...eehehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno