Monday, July 11, 2011

Rezeki Breakfast di Pagi Monday Yang Indah......anak siapa sakit??????

Ceh! mementang dapat makan free...tetiba hari Isnin ko cop Indah...
selalu hari isnin lah mood ko selalu down.

Pagi tadi, seawal jam 6.30, aku ke Bangsar untuk cucuk duit. So, kalau ada duit lebih cikit, aku akan beli nasi lemak kat adik yang jual n.lemak tepi jalan. Kesian aku tengok dia, pepagi dah tercongok cam patung just nak jual n.lemak. So, aku beli untuk budak ofis aku, Rezeki diaorang......


Tapi, dalam dok aku belanja orang ofis aku, Aku lak terima rezeki yang tak terduga pepagi nie, Mummy Ayu, my BFF call and suruh aku turun, dia ada bawakkan breakfast...sukanyaaaaa!!!!!!


Haaaaa, tu dia.....kecuali n.lemak tu.....dalam bekas tu.....ada air milo shedap and spaghetti bolognese untuk aku. Sukanya..so aku simpan balik n.lemak......huhuhuhuhuhu.....Thanx ayu....muaaahhhh.....gigih dia satu family tunggu aku kat bawah ofis.


Haaa....nie breakfast terakhir......macaroni....pulak.....ihsan Oyat.......thanxx....pepagi dah kenyang giler! Alhamdulillah.........suka aku bila tengok teman-teman ofis happy and of coz, perut akupun turut happy......yuhoooooo....

Anyway.......sedih jugak dengar...anak Ayu si iris kena chicken pox..and anak Oyat sakit demam panas, dia kena balik emergency today.

Thanx guys!!!!
Me Naughty..me Netty

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

siannya iris..
ish ish..
kem salam dgn ayu to ayu nnti yer..
keh keh keh
btw,pagi2 tgk telur mate tu buat aku lapo!!
aihh..

mummy_ayu said...

wah..murah rezeki ko...
siap makan lunch la tu..

Ayu Sidratul ~ salam mu ku jawab...
tu la..terus gak Iris

zara zaman said...

net mcm sodapnya npk bungkusan nasi lemak tu...

notti netti said...

SM- ayu daH JJAWAB SALAM..
AYU- TINKIU EEHEH

ZARA ZAMAN- SODAP..SODAP...

mama tisya said...

sian iris kena chicken pox..tk jangkit ke kt maknye tu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno