Saturday, July 23, 2011

Yippei....dalam saat-saat akhir nie..masih lagi ada tailor nak siapkan baju raya aku......ready ongkos jer.

Huhu, tadi mak aku call peringatkan aku supaya bawak kain-kain ela yang aku nak tempah buat baju..
haalllamak..aku habis kerja nie tak balik rumah dah...aku terus balik melaka...tapi aku relax jer...sebab kain-kain tu tak masuk tema kaler raya family aku......laki aku and anak-anak aku punya baju dah siap...aku jer x buat lagi.

Last time ke maju junction..yup! ada baju yang aku terbekenan..tapi takde size aku pulak...nyampah....
tapi, bila mak aku kol tadi dia kata tailor bapak aku (cina) terima tempahan untuk buat baju raya aku...huuuuu happy giler aku....tapi mak aku kata aku kena terimalah qadaq dan qadar kos harga baju tu....maybe RM200....hmmm heheheh xpe..janji ada baju raya ikut tema...

So, aku kata kat mak aku..esok tengahari kita gie cari kain and terus tempah kat cina tu...

nak tau mak aku kata apa????
'
'
'
'
'
'
tak payah susah-susah...mak tak perlu kain untuk baju raya....
mak nak langsir rumah raya jer..


gulp!!! rumah mak aku dah ler banyak tingkap...adoiiilaaaaa.......
Me Naughty..me Netty

2 comments:

iduraz said...

hukhuk..lagi beso qadak dan qadar yang perlu diterima tuh

Anonymous said...

wahhh terer le mak hang ... siap mintk langsir ..hehehehh sonok le dia, raya dpt langsir pree..

MAK AIII rm200 ... tu ado sulam2 aka manik2 ke


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno