Saturday, July 23, 2011

Hari ini aku tetiba menangis......

Pinjam gambar dari blog lemarinovel.blogspot.com
Ngeh-ngeh...takde angin takde ribut..tapi ada hujan.....aku tetiba menangis....bukanlah nangis giler-giler macam mati anak kucing...nie nangis lite-lite.....
akupun tak sedar camno leh nangis....jiwang karat la plakkkkkk....

semuanya gara-gara novel "bila kasih berbisik" penulisan REHAL NUHARIS....actually dah lama dah buku nie...berapa banyak kali print dah ...aku belipun dulu sebab terpampang wording TERLARIS yang ada kat muka depan novel tu....

memang best cerita dia....sebab tu aku tak sedar yang mata and hidung aku merah-merah...nak nangos la kunon........sampai terpingga-pingga anggota lelaki yang jaga bilik gerakan dengan aku tadi...sib baik aku terror bab-bab cover line...pura-pura menguaplah...terbesin laaa....eheheheh tapi aku nampaklah jugak anggota tu intai aku di sebalik skrin komputer...huhuhu..mesti dia ingat aku gaduh ngan laki nie....

ok....buku novel nie kisah dia cenggini..aku seteret to the point la yer.....Si hero (adam) and si heroien ( Nia) kaein atas dasar nak ikut amanat ex nia (ariq) yang meninggal sebab barah...ariq ni pun bestpren si Adam. so diaorang kawinlaaa...tapi tak tido sesama sebab si Nia ingat adam in love ngan Melissa (pompuan jahat) and si adam ingat si Nia in love ngan (imran) bos nia. Makanya adalah adengan memndam perasaan....rasa cam nak sekeh lak pala si Adam ngan Nia nie..tapi apakan daya..aku kan pembaca novel jer.....

Yang buat aku nangis pun sebab adengan mati yang kerap sangat berlaku secara mengejut...terkejut-kejut aku dibuatnya...tu yang anggota aku terkejut jugak bila nampak aku nangis....poyo tu...er bukan anggota tu.....aku maksudkan diri aku. Jiwang karat untuk kali ke-2...

Ending dia?..si Melissa colek Nia and nak bunuh Nia..si hero datang...dah selamat alhamdullilah siap ngandung 2 bulan lagi........makanya happy ending....

dah itu jerlah ceritanya...sekian wassalammm...

psst - nyesal pulak aku tak bawak new novel kat rumah tadi......kan dah tak tau nak baca apa kat ofis ni....
maaf
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

best..nak pinjam..
MAID dah abis.. :-)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno