Friday, July 29, 2011

Apa yang Penting, Selamatkan Dulu Kasut Baldu Aku.......

Selamat pagi Jumaat kawan-kawanan ku...
pagi ni hujan lebat jugakkan...
patutlah rasa macam malas sangat nak bangun.....

sedar-sedar jer dah hujan lebat.
best tul kalau dapat tidur.
mesti penyokong-penyokong Malaysia semalam ramai yang ambil MC kan? kan? kan?....eheheee
apa-apapun tahniah untuk skuad harimau malaya......walaupun kalah tapi yang penting...1 Malaysia datang bagi sokongan...jarang betul nak nampak stadium Bukit jalil penuh sampai ada yang tak boleh masuk.
semangat tu yang kita nak..........

haa...memandangkan hujan....aku dah standby dari rumah pakai capal bata jer.....
kasut marry jane aku????? eheheh na'as laa kalau aku pakai semata-mata nak redah hujan...
dah le jenis kasut baldu....taknak-taknak......
maka..apa aku buat tadi?

walaupun aku parking dekat jugak dengan ofis, and jarak nak berlari ke tempat berbumbung...lebih kurang 20 kaki jer....tapi still hujan lebat sangat.....aku bukak pintu just nak open the payung pun, sebelah lengan aku dah hampir lencun....
tak boleh jadi nie....plastik pulak takde nak bungkus kasut aku tu...
so....aku dah ready peluk kasut aku and keluar dari kereta....
bahagian belakang badan aku basah sikit...it's okey....handbag aku yang aku galas sebelah kiri pun basah jugak...it's okey...janji payung aku cover sepenuhnya bahagian depan.....(bahagian kasut yang aku peluk kuat-kuat tu)

ehehe makanya......selamatlah kasut aku dari terkena sebarang jenis cecair dari langit...muahahahahaha


selaaaamaaattt ko kasutttttttttttttttttt......

pssst- nie kasut paling baru aku beli....murah jer after sale...jenama Bata...kali nie tak beli Charles & Keith.....kan aku menyahut seruan jimat berbelanja di bulan puasa nie....ehehehehe........

Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

kasul baldu mmg kena slamatkn dr kena ujan cz kalo kena air tk cun...hehehe...ujan pg ni mmg best kalo dpt sambung tdo

mummy_ayu said...

comel je babe... :-)

iduraz said...

haha..comei tui baca entry kamu nih


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno