Tuesday, July 26, 2011

Korek hidung..then taik hidung kesat kat kerusi......isk isk isk....

tadi..kan..kan..tadi kan...
aku ada nampak satu kejadian yang tak berapa aneh tetapi menarik untuk dikongsi...

tadi aku tengah on the way nak ke tandas.....biasalah aku kalau on the way tu....memang menyinggah ke hulu dan ke hilir...
'
tiba-tiba aku ternampak seorang hamba allah pompuan nie sedang berborak sakan dengan member dia...akupun ingat nak join...katapun over peramah kan?....

sedang elok aku nak tegur dia dari jauh...si member nie korek idung......(kawan dia masuk bilik jap jawap phone kot)...aku setop...and berdiri tecegat jap...taknak la kacau keasyikkan dia menggali lobang hidung...lagipun hidung dia, bukan hidung aku....

then tetiba aku nampak dia gentel taik hidung dia and kesat kat kerusi orang depan...(orang kat kerusi tu ntah gie manapun aku tak tau).....

ok fine...tak jadi aku tegur dia..takut dia terkejut........akupun blah pergi terus ke toilet...tak tengok kiri kanan dah...tak menyinggah mana-mana dah......

dalam hati...kesian empunya kerusi tu....kalau dia duduk..ee mesti taik idung tu melekat eeeeee.....kalau aku tegur dia, mesti aku kena shake hand dengan dia..eee takmo..takmo....

itu baru nampak dia kesat kat kerusi..kalau dia kesat kat baju member ker..kat dinding ker..ayoookkkkk!!!!

psssttt- jahatnya aku....

Me Naughty..me Netty

4 comments:

Liyana said...

eee... pengotor siot

iduraz said...

iyarkk..takde disiplin punya buaya..ahakss

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

syok sgt la tu sampai x tau nk selet mana taik idung tu hahhaha..ko ni nett benda cam tu ko pasan yea hihihi

Aleen Aiden said...

pergh.inilah die yg org kabor selamba badak tu agaknye.keh3


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno