Friday, July 15, 2011

Alhamdulillah, Hari ini perjalanan aku ke ofis sangat mudah.........

Bangun pagi as usual....aku tengok muffin coklat yang aku buat malam tadi
hmm nenantilah aku bawak..orderan orang tu...

then aku keluar rumah macam biasa, singgah ke stesen minyak..hmmm ramai jugak orang ambil minyak pepagi nie, tapi aku lucky sebab aku dapat satu tempat kosong......tak payah beratur....then aku singgah bangsar untuk bungkus nasi lemak....bukan untuk aku, untuk budak ofis aku..saja nak belanja pagi-pagi jumaat nie. Tapi nasi lemak RM1 yang aku selalu beli tu takde, so aku beli nasi lemak kat sorang pakcik nie kat depan maybank bangsar. Selalunya penuh orang kat gerai pakcik tu, but pagi tadi aku park bebetul depan pakcik tu, takde orangpun......tapi kalo ikut time tu lah orang dah mula penuh, aku mintak 20 bungkus. Eheheehe.....Bila dah siap bungkus, barulah ada ramai orang datang...amiiinnn..sib baik..

kemudian aku sampai ofis ..jalan oke jer x jammed.......walaupun time tu dah pukul 7.15am. Aku bawak banyak plastik nasi lemak, berat jugaklah.....(pakcik nasi lemak ni pemurah, bagi banyak nasi) aku terus ke lif. Selalunya berchenta gak nak tunggu pintu lif terbuka, tapi tadi, sedang elok aku sampai, ada sorang pegawai muda nie baik punya tunggu aku dalam lif...dia dah nampak aku dari jauh gamaknya..tu yang dia tunggu...selamattttt...takdelah terkial-kial aku nak tekan button lif. Then aku keluar nak masuk pintu pejabat, kena touch n go dulu...kiri kanan tangan aku pegang barang...then ada sorang pegawai muda nie jugak....aku tak kenal..tolong bukakan aku pintu...walaupun aku tak suruh...aminnnnn senang kerja aku.......

pagi nie...aku happy bila bebudak pejabat dapat makan....ehem!! free....ehehehehee lagi best bila biggggg biigg boss and small bos takde selama 2 minggu...wah!!! lagi berbunga-bungalah hati aku...ehehehehehehehee

apa-apapun..aku harap sampai ke malamlah...urusan aku dipermudahkan.....aminnnnn
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno