Monday, July 18, 2011

Untuk Mummy Ayu..sahaja...mummy Ayu sahaja tengok....yang lain jangan tengok

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ayu!----------------------------------------------------------------Aku tengah-------------------------------------------------tengok-----------------------------------------------------Love, NORA xoxo--------------------------------------------------ehehehee------------------------------------------------------dalam--------------------1 jam setengah lagi aku katam-----------------------------eheh-----------------------nanti aku call ko---------------------------aku cerita----just can't wait nak tengok--------------------cerita nie on thursday-----------------------------------------------muahahaha......ko jeles tak----------------ko jeles tak?--------------------------------------------

psst- kan aku dah kata.........untuk ayu jer...yang korang tengok gak nape?....

Me Naughty..me Netty

4 comments:

mummy_ayu said...

ooo...tgk jugak yer..sabar je la....beastly dah tgk?
ps i love u dah tgk?

Sidratul Muntaha said...

net..ko dah dpt belum org nak jual kurnma yusof tayob tu?!
bg sorang member dari GHMB kat fb.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000201004858
Liyana Anaqi.
tpi tak thulah klu ko ade yg lagi murah.

Unknown said...

haha.. tertengok lah pulak... =)

naseb bace citer tu siang2. huhu

notti netti said...

SM- aku dah dapat dah kurma tu.....dah sedekah dah pun :) harga tak tau la murah ke tak...semalam aku tgk kat kedai mamak, dia jual lebih 50sen dari yg aku beli.


Minah blur- eheheheheheh


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno