Friday, July 29, 2011

Tetiba Teringin Nak Anak Pompuan.........

Kelmarin aku jalan sensorang kat Midvalley.....
tetiba terajin nak tengok baju budak-budak.......
ingat nak beli baju raya for Imran and Irfan...
ntah camno leh masuk ke Butik kanak-kanak Party princess.....

then belilah 3 helai baju for my niece......(sib baik ada 3 orang anak buah fomfuan jer hehehehhe)
oh! ada 2 orang lagi..tapi kat Indonesia.......tu kasi duit raya jer la....

bila belek-belek....amoi kat butik PP tu tanya..how old is ur daughter....
aku pun layan jer...4 tahun....2 tahun and 1 tahun.......eheheheeh
tercengang-cengan member tu.......2 tahun ngan 1 tahun...waaaaa produktif ooooooo............

lantaklah ko amoi.....ehehehehe
so aku berlenggang keluar dari kedai tu dengan 3 paper bag......


cantik pulak kotak polkadot dia....
alih-alih aku balik rumah...lupa langsung beli baju anak-anak bujang aku tu...hmm takper....petang nie jalan lagi cari baju raya anak-anak.

....hmm aku nak anak pompuan..........kalau ada anak pompuan..boleh aku anting-antingkan dia...make up2 kan dia...gaun-gaun kan dia....ehehehhehe
Me Naughty..me Netty

5 comments:

^effa^ said...

cantik kotaknye.. upload la baju nye.. leh effa tengok.. heheh ;)

mama tisya said...

insya allah ada rezeki no 3 gegurl plak...tp kalo blum ada rezeki, leh je anting2 or makeup2 kt anak aku..ehhehehe

mummy_ayu said...

ala sian..anak buah anak jugak tu, tak pun....meh la make up kan, gown kan anak aku..share2.. :-)

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

i pulak teringgin anak lelaki huhuhuhu ada satu lagi peluang tuk beranak sbb dua2 c'ser...rezeki masing2 kan..Insyallah ada la tu nett rezeki dpt gegirl heheh bila lagi ni??

Zue AnnaLeeya said...

tau xpe net... aku pon bengang jerk klu jln2 tgk baju gegirl lawo2...
tak blh jadik nih... kene cpt2 proses anak fomfuan... muahhhaaa...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno