Monday, July 11, 2011

Aku dah jumpa baju raya yang aku berkenan, tapi.....................

Tadi aku ke Majju Junction
Ada urusan dengan syarikat insurans yang dulu

Dah settle semua, aku cari kedai kasut at Maju Junction...kasut feveret aku dah nazak giler. Tapi aku batalkan niat sebab Malaysia SALE nextweek start..rugi oooooo kalau beli kasut yang ala-ala nak cepat tapi9 aku tak suka dengan harga yang ntah apa-apa. SO..aku ke satu kedai pakaian nie....seyes memang aku terbekanan dengan dua, tiga baju kurung raya....mula2 tengok patung pakai...shantiks...then aku pulak nak try......ok....selalu jadi cam nie kalau aku terbekenan pada satu-satu baju tu, mesti takde saiz...nyampah.....

aku normally pakai baju kurung size 44...tapi yang ada cuma size 40 and 42...aloh laaa.......
yang aku tak berkenan pulak ada sizenya......

rasa macam nak beli jjer..then gantung kat luar almari. Budget kot leh kuruskan tng dada and lengan time bulan puasa nanti.

Takpe..takpe...aku tunggu dulu.......puasa belom start lagi......
sabarrrrrrrrr
Me Naughty..me Netty

3 comments:

zara zaman said...

Net minggu depan sale ape?... x same ye dgn yg tgh sale skang nie...

notti netti said...

zara zaman- malaysia SALE kan?..nextweek

mama tisya said...

slalu camtu la..yg berkenan tkde size..yg tk bernan byk size..tkpe byk ms lg leh cr


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno