Sunday, October 30, 2011

Selagi Si Starbuck Latte tak Tido, Maknya pun bersengkang mata tak Tido....

Ahhhh
sangat tired...
letih sungguh....
jumaat malam after hantar kek kat customer
balik rumah terus mandi and bersiap.
malam tu jugak balik Alor gajah, melaka,
jenguk anak-anak....
si 1st son demam....
seyes aku pecut...but memang mata tak tahan..
henti jap kat R&R Nilai...
lelap 5 minit jer...takotttt
dah oke..
start balik continue drive....
sampai melaka.....kemain anak2 happy..
yang demam tu terus kebah...
mak aku kata sebelum ni dia tak lalu makan...tapi semalam, bila aku sampai..berselera makan...sian...

sekarang ni aku ngantuk...tak cukup tido..
si kecik pulak tak mo tido...sebab petang tadi dia dah puas tido..aku jer tak tido....

haish ngantuk nya...
tapi tak oleh tido dulu..kang macam-macam kerja si kecik ni buta...

sekian....

Me Naughty..me Netty

1 comment:

shahdiana said...

anak kecik camtu kan..yana pun tak leh lelap selagi diorang tak lelap...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno