Monday, October 24, 2011

Rambang mata tengok cup - cupcake ni ....


lastweek aku cuti 2 hari..khamis jumaat...
masa aku diisikan dengan buat assignment and jalan-jalan cari barang-barang untuk besday party anak-anak aku.......
tetangah jenjalan kat Jusco..terserempak dengan benda alah ni....cawan kek jenis kertas corak macam-macam..
wah! tanpa berfikir pro and cons...aku terus beli....
sampai kat rumah......aku susun cantik jer...
rasa tenang jiwa dan raga...

hmmm beso gaklah cup ni..jenis large.
tapi bila si starbuck latte datang rumah sabtu lepas...hmm
tertonggeng-tonggeng kertas cawan ini..
sib baik bercover ngan plastik cover yang keras......

tapi yang penting.......ada kaler kunin and coklat gelap.....theme besday party anak aku..hik hik hik..

love u lah!
Me Naughty..me Netty

6 comments:

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

ni tgk cup pun dah cantik sure isi dalam pun sedap hahha

shahdiana said...

netti pandai wat cup cakes ek..buleh order ni..hehehe

notti netti said...

alaaa..biznes kicil-kicilan buat membeli kasut......acik mana berduit sangat......sob sob..sob.....

zh-ena said...

tak sbr nak ngapppp cupcakes buatan net

Dolmar Desserts said...

Mahal tak kak netti? satu bekas tu berapa eh?

notti netti said...

tak mahal..murah jer......9.90 satu pattern.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno