Monday, October 17, 2011

Pergi Collect Free Tiket Wayang Dari Nuffnang


seeee..muka happy giler
dapat 4 complimentary pass 
dari Nuffnang and TGV Cinemas..
wooot...wooot.....happy tak terkata
sampaikan terkedu bila masuk ofis Nuffnang yang wangi tu..
as i said before....krew-krew nanang sangat friendly and baik hati..
pun terkedu nak tanya nama miss amoi yang polite tu...
tak dapat bergambar dengan orang, bergambar dengan pintu Nuffnang pun jadik la.

 1st time ke ofis Nuffnang,
so memang tak taulah kat mana kan?
maka, si kaki hitam atas tu jadi penunjuk arah...
dekat rupanya Nuffnang ni...isk isk isk


haaa, inilah si penunjuk arah tu
tinkiu my pavlova tak jadi....
eheheheh.....
errr
tapi..
mana BFF?????
'
'
'
'
'
'
'
'
'
BFF @ Mummyayu
dia jaga kereta muahahahahahah
eheheheheheheheh

anyway..kemana kami lepas tu????????
takkan balik ofis kot????
takkan terus tengok wayang kot?????
takkan balik rumah kot??????

Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

astaga gmbr curi dr blkng..sempat lg:-p ko utang pavlova ye..jgn lupa..kalo lupa "AMAT DIKESALI" sekian HARAP MAKLUM...hahaha

Nana said...

hehe klw g sini mmg kena bawa kawan tunggu dalam kete pasal nk amek tiket kejap je malas nak bayo parking, parking pon xtau blah mana ntah

zh-ena said...

ptt la berdua jea, ayu kena tggu dlm kereta rupanya


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno