Friday, October 7, 2011

Terima Kasih GENG BACHELOR!!! U make my day lah...Thanx sebab buat party lite-lite untuk aku.......

Caaayanggg koraaaang speedy speedy.....

Terima kasih sebab belanja makan Nandos, 
terima kasih sebab bagi hadiah
terima kasih sebab bagi suprise kek
terima kasih sebab jadi kawan aku
terima kasih sebab aku ada DSLR yang sangat best!!!!!!


 Bergambo dengan kuih semprit Nana....cedap aku kerjakan suziey punya.

 Kek yang cantik dari segi rupa paras...thanx watie wynn.....ko contract beli kek jer lah eheheheh

 my prez......suker tahap nak cuci jamban balik karang...


 cer citer!!! siapa yang tak suka dapat hadiah?????

 Yang belakang tu pasukan duo coir...aku tiup diaorang nyanyi.....kesian....

 hungry mother........

 Berlagak dengan hadiah......eheheh yipeeeeeeeeeeee!!!!

 Thanx my besttttiiiii........Mummy Ayu...

 Thanx my lipo 6.....watie wynn......

 Thanx my Ibu tiri suka ambil gambo banyak kali...Aimi@mamatisya...

And thanx to my jurugambo..........ko pandai ambik gambo DSLR.....suziey.com


AKU TERSANGAT GEMBIRA HARI INI............

gambo makanan nanti aku upload eh.
Me Naughty..me Netty

11 comments:

Qhaifa Nur said...

hepi busday...
bestnya dapat kengkawan yang setia..

mama tisya said...

wah pantas..aku stuck dlm ujan td wei...sila email aku gmbr2 yg tkde watermark ye..tq

ayat tq ada dslr best tp soh org amik pyh gk tu..kena blajar lg tu...hehehe..amik gmbr byk kali tu tkpe sebab tk guna kodak..hehehe

zh-ena said...

wah sungguh meriah

mummy_ayu said...

tak perlu kata apa2...senyum..

Anonymous said...

wah gambo meletop nok hehe
i like
eh kuih semperit aku pon ada enterprame haha sedap kan?tu la aku cakap xcaya kekekeee

Anonymous said...

nett! shawl kita sama heheee

notti netti said...

aimi- jap...email slow....

Suziey Ahmad said...

hahhaahah..xtahan statement mak tiri..amik gbr byk2 xpe sbb xguna kodak..ekekekekke:D teringt kamera zmn dulu:p

haih..pndai ko babe..bawak dslr utk aku snap sume gbr ko..hnss..seb bek sempena celebrate besday ko..

Suziey Ahmad said...

wei nk jgk gbr2 nih...email aku wei..nnti xde plak n3 pasal bachelor party besday ko nih

nad said...

hepi sebeday ;)

Suziey Ahmad said...

wei aku cilok gbr..nk buat n3..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno