Friday, October 7, 2011

Hari Ni Saya Nak Senyum And Gelak Puas-Puas......

Huhuhu...mana taknya....tidur tak cukup buat kek, then boleh pulak tu termimpi yang steve Jobs wasiatkan Company Apple kat aku....muahaahahahah.........mau keluar gadget baru IPhone bentuk cupcake nanti...muahahahahahahahah.........sib baik terjaga..kalo idak mesti hangus cheese cake aku.


ok, memandangkan hari ini hari jumaat, bos pun takde, semua tempahan kek alhamdulillah siap (cuma untuk geng bachelor jer takdo, tak sempat wei) 

apa kata kita gumbira-gumbirakan diri kita hari ni...huhuhu sebab semalam dah entry sedey kan?...baju rosak penangan suami tersayang....

Tapi ni nak cerita benda best berlaku semalam.......meh dok dekat-dekat..
kui kui kui......nak dijadikan cerita, after kelas cam biasalah aku sms laki aku,
 nak aku masak nasi goreng or meggi goreng?...and as usual my happy husband choose masakan yang susah bebeno nak buat iaitu 
MEGGI goreng...hahahahahahah.

Ntah macam mana, dok sms ngan laki aku ni, boleh pulak terkeluar pasal topik sepender. Yer la, aku mintak hadiah besday aku, laki aku tak bagi lagi...and as I said before, aku reda jer kalo dia nak hadiahkan aku sepender since laki aku nye besday hari tu aku hadiahkan dia sepender...muahahahahaha. Tapi laki aku bising dalam sms, dia kata aku nak sepender cop mahal jer......xixili, la senza......yang jual kat Tesco aku takmo. So aku balas balik sms dia, dengan mengatakan bahawa buntot aku muat sepender brand mahal jer..opss ekskeusme ehem! ehem!.....soooo melalut laa sms antara aku and laki aku..yang sampai terbukak topik kepala botak, berat badan aku naik..bla...bla..bontot beso bontot mak aku...laki aku kurus...aku cantik...bla..bla..bla.....(bila aku fikir e'eh apsal tetiba laki aku rajin benor berbalas sms ni? yang setahu aku memang susah dia nak balas sms banyak2 dengan bini sendiri).....aku lak memang sibuk nak keluar bahan-bahan kek.....so sekejap ke dapur sekejap capai hp...rimas pulak.

Then tetiba aku ke dapur, ternampak sesusuk lembaga hitam.....sedang berdiri main hp kat luar....hukaloh terkejut teman!!!! laki aku gelak gila-gila...dia ingat lawak agaknya........daripada dok sms luar rumah, lebih baik tikam lidah depan-depan kan?...mana tau boleh ngandung lagi.

Masuk jer dalam rumah, dia kata sepender aku takde size.....tapi dia bagi plastik and kata dia tak pandai balut-balut hadiah ni....which is aku dah senyum simpol-simpolan bahasa dah. Bila bukak jer plastik Jusco tu....hukaloh!!!! teman senyum hurry-hurry.......macam tau-tau jer dah nak habis. Dah kasi peluk cium ketat-ketat...then relax dulu letak hadiah atas meja.....aku masak dulu..dia lapar.....

Anyway terima kasih yer kanda...dinda sukerrrrr sangat!!!!!!!!!!!! hahahahahahaahahahah

husband aku kasi ni...


Me Naughty..me Netty

11 comments:

mama tisya said...

kalakar tul citer sepender...tk muat spender murah2 ek..hehehe...wah perfume elizaberth arden....

ala br dok terbyg2 pavlova yg ko ckp nk bg geng bachelor tp tkpela nextime ko wt lg ye...

Suziey Ahmad said...

siot jek..pepagi dh buat aku berimaginaasi lucah!

notti netti said...

Aimi- tu la pasal.....:(

suziey- mana ada..astaga ehehe

mamasuri said...

ko ni selalu ala2 lucah net..hahaa...tp oklah..standard ahh org laki..perfumme je lah..yg lain2...dlm mimpi kte je lah...

Ms Silent Reader said...

Salam Net,

Nk tanya la,EA Pretty Hot ni,bau dia camne? sweet2 ke,lime2 ke,musk2 ke?keras ke lembut ek bau dia?

Sbb so far,i love their Green Tea,it so my liking.Thinking to carik bau lain,tapi takmo yg keras2.

btw,happy birthday.:)

notti netti said...

Ms Silent Reader- bau dia sweet jer....manis gitew. lembut la so far pakai utk 1st time ni.

Ms Silent Reader said...

Thank you,boleh la g try bau kang.:)

Anonymous said...

hahahaha,,,, syokkk je kan.. smlm plak ari kamis mlm jumaat! mgg sesuaiii sgt la bg adiah time tuh... eeeee....:)

zh-ena said...

lawak la citer psender tu..

InaAchik said...

MUAKAKKAKKAAAA~~~ gelak sambil berimaginasi... :p

iduraz said...

hehehe, spender murah tak muatt ek..bagus gak psiko laki camtu..hahaha..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno