Tuesday, October 4, 2011

NUR IDAYU ALWI!!!!!! KAMU MEMALUKAN SAYA!!!! Begini ke perangai seorang BFF?..........bencinye!

aaahhhhhh....benci aku...!!

kalau iye pun nak buat aku macam ni....bagi hint la dulu.....
ko tau tak ko dah malukan aku di khalayak ramai! depan gate ofis pulak tu!!!
time orang semua balik dari pejabat!!!!....
mana nak letak muka aku ni...semua orang pandang aku macam aku ni Alien!!!
buat nyer orang ingat aku ni saja nak belagak!!! malu aku.....mana nak letak muka aku yang cute ni!!! mana letaknye harga diri seorang pegawai yang berdedikasi cam aku ni bila dapat benda alah tu.

aku taulah sebab aku selalu kenakan ko....
tapi semalam, ko kenakan aku tu
memang tak patut!!!!! memang tak patut!!!!

'
'
''
'
ko memang!!!!!!! ko memang suka sangat buat aku terkejut kujat
bila ko buat macam ni.........
'
'
'
'
bikin aku sayang kat ko laju-laju kan?!!! kan?!!!! ahaks..


ehehe AYU!!! thanx for the lovely rose.........ko siap suh minachi gelap tu hantar...lenkali suruhlah Aaron aziz ke, mamat handsome badan ketaq-ketaq body builder hantarkan ker......lagiiiii aku senyum sampai ke telinga!!!

u alwayz make me smile lah my dear pren.......
terima kasih banyak...banyak.....
tapi tang 3 ballon tu tak bleh blah!!!!!

terkedu aku time minachi tu bawak flower and ballon kat aku...sambil menyeringai.....dah le pukul 5 petang....jammed ooo orang queue keluar gate.....
kotnyer tetiba secara live talicast minachi tu nak nyanyi lagu happy besday untuk aku ker....takpon tetiba ada orang kampung datang ramai-ramai menari berjoget ala bollywood just nak wish besday aku ker kan...
ohhh! ke laut dah imaginasi aku...huk huk huk.........sebab hujan renyai-renyaikan...kan.....

apa-apapun....ko orang ke 4 kasi aku bunga so far- semenjak aku hidup ni.....1st dari laki aku (time nak ngorat dulu), 2nd ada majlis rasmi dapat munga sekuntum, 3rd, minggu lepas anak aku starbucks latte petik bunga kecik kat taman umah makcik aku then kasi kat aku (itupun dah layu dia kerjakan) and 4th...sob..sob..sob..engkau...sob..sob..sob....


thanx yah!!! so inilah suprise yang ko kata tempoh hari kan?...
memang aku suprise....sebab aku ingatkan orang pos malaysia or delivery company mana ntah nak hantar barang...nak hangin jugak sebab dah pukul 5pm baru nak hantar barang kan...ngeh ngeh ngeh......!!!!
sib baik...x marah....eheheheh



Me Naughty..me Netty

8 comments:

mummy_ayu said...

he he he..cayalah suprise aku menjadi..lama dah aku rahsiakan dr ko, susah tul sbb aku memang tak tau nak rahsiakan apa2 dr ko.... :-)
you are most welcome dear!!!

Zue AnnaLeeya said...

hehehe..... sweet jerk...
best tuh sesekali BFF wat seprais gitu kan????
pemes gitu ramai org tgk...

hepi belated beday net..

mama tisya said...

aku tau dh rahsia ayu nk wt surprise utk ko tu...hehehe

Anonymous said...

hahaha.. minachi yg anta! lawak tolll..

Sidratul Muntaha said...

huuh..
syg sungguh bff ko kat ko.
untung ko nett

Unknown said...

memang sgt untung ade kwn yang sanggup buat bende best!!!jelesss

mummy_ayu said...

ah ah..tak boleh cita ngan Net..tercerita lak dgn Amy..he he he..

zh-ena said...

mmg syg sggh ayu kat net kan..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno