Wednesday, October 5, 2011

Yer saya dah jumpa bag sesuai untuk Camera EOS saya.

Ini bag camera EOS yang original....hehari bawak semenjak saya beli DSLR. Malupun ada, kang orang kata belagak pulak......sebab bawak beg beso ni kan?......cam cameragirl pun ada ha......
So, saya telah mencari bag yang sesuai, susah betul nak cari dalam masa yang singkat ni. Jadi, saya telah membeli ini di kedai pink Miss T.
Beli dua dapat RM60....beli satu harga RM39.90.....maka saya beli dua.....satu pakai satu simpan, maybe nak buat beg simpan telekung sembahyang.

 Isi dalam sangat menarik, ngam-ngam sesuai letak camera saya. Baru boleh bawak.

Haa, ni bila dah simpan camera kat dalam tu........boleh lipat lagi di atas tu,..........heheheh, so kemana-mana saya akan bawa beg kecik ni, takde lah orang kata belagak ke, lari dari rumah ker....(sebab bawak beg beso)

sekian.

Me Naughty..me Netty

6 comments:

Unknown said...

comel beg tu..sbb color pink!!

Anonymous said...

heee aku camera boh dalam beg tu psl kena ada enbeg beso
mmg xla bawa beg kamera wei
bak kata ko la kang org kata velagak
lg satu bahya gak klw kita bawa beg kamera terang2 kan..pape bole jadi..donia skang ni..bukan leh caya kan, tu aku klw bole sorok aku sorok

mummy_ayu said...

sweet...and its pink!!

zh-ena said...

COMEL LA BEG TU..LG 1 TU BG PD ENA SAHAJA LA HHEHEHHE

notti netti said...

hahahahahah.........eheheheh

InaAchik said...

wak, jual kat kite lah yg hitam tu! please... :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno