Monday, October 17, 2011

Kami Makan tengahari di Wali Songo.....aku, Mummy Ayu and Mamatisya..

tadi after collect tiket free kat Nuffnang,
kami ke kampung baru
untuk mamam tengahri.

antara AJK AJK geng bachelor yang pergi
ialah.....

Mamatisya......

aku dan mummy ayu.....


parking adalah sangat mudah diperoleh..
maybe sebab tengah bulan....
bayaran parking adalah RM3 sekereta

kami pilih beberapa menu yang
dikira terkenan dihati....iaitu

 ayam

ayam lagi
tapi kepunyaan hak mutlak ayu
cili atas tu..ya rabbi....pedas giler..
sib baik kami keluar dari kedai waras-waras belaka..
sib baik tak sewel.

 tempe goreng

 keli ikan

 nasi putih

 sayur

 air aku..
ngeri lak aku nak sebut....
nama air ni..er..er..lupa..
sebab ngeri, aku lupa nak sebut...
orang lelaki sukalah air ni...
tapi sedap.....
campuran nenas, mango, dan ntah apa-apa lagi.

 air aimi

air ayu

 haa licin kami bahaskan makanan kat sini
jangan tengok aku..
sila tengok ayu and aimi.

 aik? wong solo eh?
tadi aku sebut apa???
wali songo?
bengong ke apo ko ni net.

 gambo atas bumbung wong solo...
hmm keadaan cuaca cerah..

 dah mamam,
posing dalam kereta...
aku layan jer..
yuna yuni yang tolong ambik gambo..
aku klik jer.
e'eh...mama tisya senyum nampak gigi laaaa...
ajaib!!!!!

 aik? pehal aku sorang makan magnum???
huhuhu budak baik selalunya
dapat ganjaran yang lomayan..
thans mummy ayu..
kerana menyejukkan kerongkong aku
ngan eskrim tersebut.

kasi chan kat member atas tu nak gambo
depan makanan....
menunjukkan betapa dia kuat makan!!
sekian....
;
;
;
;
;
;
duduk jauh-jauh
sambil fikir
apa natijahnya aku tulis entry hari ni.

Me Naughty..me Netty

7 comments:

mama tisya said...

gelak bc entry ko ni...tp sedap kn mkn restoran nama br ko bg WALI SONGo:-p

wei mn aci, aku tk dpt eskrem magnum

Sidratul Muntaha said...

air aimi
air ayu..
ahaha..
aku dah pikir lain jer..

mama tisya said...

air POLIGAMI...licin gk ko abiskn..hehehe

mama tisya said...

siot je ayu setot..pk 23cm la tu...hahaha

azura samsuddin said...

zura slalu layan kat branch bangi jer he3 antara ayam penyet yg terbaik zura penah makan, pedas nye lg menyengat dr ayam penyet AP,

Nana said...

heheheh tu la tadi eryn tanya belah mana jadik juga korang g makan sini kan
cili dia mmg pedas berapi la..boleh putus usus besar hahahah

zh-ena said...

terliur di buatnya menu2 yg korang pilih


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno