Sunday, October 23, 2011

Isk Ngeri Pulak Tengok Marco Simoncelli Mati kena Langgar.

Aku ni bukanlah peminat setia Motor GP...
tapi kalo ter'On' kat Tv tu, aku tengokkan aje
handsome pulak tengok sorang-sorang mamat omputih ni pakai uniform racing tu kan?
walaupun kalo bukak helmet muka sensorang macam tak mandi 3 bulan kan?....

tapi bila aku tengok pelumba Itali si Marco tu crash kepala jatuh dulu siap kena langgar tu...ya rabbi..
ngerinya aku........
haish..........helmetpun tak dapat selamatkan dia...habis tercabut haaa......
mati kat tetengah jalan tu...badan tak gerak langsung......adehlah..
sakit urat belikat aku tengok...
Janganlah anak aku naik basikal race macam tu...
pas ni kena paksa anak aku pakai helmet kalo dia nak main basikal gak kat ruang tamu umah mak aku......
anak-anak jiran depan rumahpun harus aku kasi nasihat,
jangan bawak besikal laju-laju depan koridor..kang kena langgar, susah!
tapi takpe, datang je besday party anak untie....untie supplykan topi construction free kaler kunin satu...ahaks....

bulan ni jer....asyik tengok kematian live je kat facebook and tv..
mencilah......tak suka....
ni rasa macam nak buat amal jariah bebanyak jer ni......takoootttttt........

oh ya..netti! sila bawa kereta dengn lebih perlahan mulai hari ini...........
Me Naughty..me Netty

2 comments:

shahdiana said...

napa tak upload gambar sket...tak payah pun takpe kot..dengar ceta pun dah gerum...

zh-ena said...

sudah tersurat dia mati di litar race


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno