Friday, October 14, 2011

Aduiii Saya Tak De Pakaian yang menarik Untuk Dinner Malam Nie.....adehhhhh

Kena beli atau tidak baju ni
Malam ni ada dinner kat hotel ada majlis yang harus diattend...
thanx to en.husband kerana tolong bayarkan untuk saya....eheheeh
RM120 per head.....lepas duit kasut tu...

sekarang ni tengah fikir nak pakai baju apa...
bukanlah nak vouge ke apa...sebab majlis untuk orang pompuan jer...
but still....ramai skuad mate aku akan datang....
rindu nak jumpa diaorang.....

hmm....nak beli baju apa ek?????
baju ungu aku tu still kat emergency room sebab kes masuk mesin basuh.
Baju tekois yang kain bertingkat tu...majlis hari raya hari tu dah pakai...
takmolah pakai lagi......
hmm..nak kena check kat
Maju Junctionlah nanti........

kepada geng bachelor.....sowie aku tak dapat berjimba-jimba today....
sibuk untuk persiapan majlis la babe....
nextweek eh??????......

hmm baju apa nak pakai ni????
Me Naughty..me Netty

4 comments:

Myalycia said...

beli dress la... mesti canti net pakai..

notti netti said...

dress?...hmm kang org gossip susah...kerja gomen ni pelik sikit muahahahahahah....

Anonymous said...

Pakai la abaya fink tu.. mesti gojes..

zh-ena said...

perempuan nie selalu mcm tu kan bila pakaian tu dah di pakai pasti taknak pki semula..hehehehehe sama la mcm ena gak eheh


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno