Wednesday, October 5, 2011

Hmm, cuak jugak aku nak buat entry pagi ni tapi takpelah...buatlah, kang serba salah...


hahah, amacam? segar bugar tak mata korang????? totop mulut...jangan melopong!
eheheheh nasib baik bukan gambo aku......aku pinjam dari Mr Google jer......takpe eh.

huhu...bismillahirahmanirahim......(apalah Net ni, letak gambo separuh vogel..tapi mukadimah al Islamic)

ok...untuk tidak buat aku serba salah, lebih-lebih lagi pada laki aku......huhuhu
sebenarnya er camno nak cakap eh,

laki aku memang cukup tak suka kalo aku beli kasut 'baru' lagi......bagi dia itu satu pembaziran, bagi aku pulak itu satu pelaburan ehehehe camno tu?........pelaburan pebender!!!?
sebab tu aku dah tak tepek entry  gambo berkasut.....

Makanya....
apa yang aku nak borakkan pagi ni,
bahawa aku rasa 'minggu' ni aku belum lagi beli kasut and nak sedapkan lagi rasa hati aku dan memberi alasan-alasan yang kukuh untuk membeli kasut makanya..tak salah kalo aku bagi alasan semperna birthday aku yang lepas, tak salah kalo aku birthday kan diri aku dengan hadiah dari diri sendiri. Tihihihi....

So, aku bercita-cita untuk menghadiahkan sepasang kasut untuk diri aku.
 Rasanya tak salahkan...guna duit sendiri er er maksudnya anggap je tak membazir sebab alasan birthday girl tadilah. 
Harap laki aku tak bising aku ni pemboros. Sumpah guna duit aku sendiri...seyes......er...er..er..nak kukuhkan lagi alasan, rasanya harga rokok yang dibeli tetiap hari kalo ditambah sebulan pun mahal jugak jjumlahnya tu. dah boleh beli tiga pasang kasut sebulan......tet...tet....tet......harap-harap kukuh hujah aku.....

Oleh yang demikian, aku telah bercadang untuk menghadiahkan sepasang kasut untuk diri aku. Noktah!!.
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
''
er...sebenarnya
'
'
'
'
'
lebih kepada
'
'
'
'
'
'
'
2 pasang kasut, aku berkenan pettern cenggini....tu kat bawah tu
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Tihihihi...apa kes ko dah berkenan Net. 
Cakap jer ko dah beli semalam!!!!!!!!!!
hahaha...gelak-gelak cover....hahahah..tihihihihi

confirm jap lagi Mummy Ayu call aku bising-bising..........kena pasang penapis telinga ni.

Ya Allah Ya Tuhan ku janganlah kasi si Dia bising.
Beli rokok lagi mahal sebenarnya....
kasut boleh pakai and cover kaki
rokok tak boleh cover kaki, benda alah tu cover paru-paru jer.
ooppsss! terlebih sudah!

Me Naughty..me Netty

8 comments:

Suziey Ahmad said...

aku suka design itam tu..kelasssss..bile ko nk menyopping ni? bole aku follow..hiksss..
ni msti xlena tido ni

mummy_ayu said...

ooooooooooooooo..dah beli yer....
kira hadiah buzzday diri sendiri ye..

notti netti said...

bukan itam babe, itu baldu purple. aku sopping smlm....eheheheeehehhe sensorang.

Sidratul Muntaha said...

sabolah aku...

Anonymous said...

oooo.... dah beli ek.... cantikk la kak!!

notti netti said...

hahahahahahahahahaa

sal ya said...

dah beli rupanya. tak apalah buat hadiah utk diri sendiri. jgn tak pakai udah le.

zh-ena said...

sudah beli rupanya hehehehhe
yg colour purple tu cantik la


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno