Monday, October 10, 2011

Terima Kasih Kepada Admin Ofis Saya kerana Buat Birthday Party Untuk Kami Warga Oktober......

hahahah....sambut birthday untuk pegawai, Anggota, KTA yang Lahir Bulan oktober..
Tapi......kek aku yang buat, boleh??????



Terima kasih pihak admin TKSS kerana menghadiahkan mug buat saya
terima kasih kerana membuat card cute untuk saya serta staff2 yang beranak dalam bulan 10.......


eheheh..sekian..rasa macam tahun nie..meriah sungguh orang sambut birthday aku...alhamdulillah.....usaha buat lagi meriah tahun depan.....ahaks....


kek tu aku dah cuba sedaya upaya takmo manis......tapi kalo dah termanis..hmm takleh buat apa. :(

Me Naughty..me Netty

4 comments:

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

amboi b'day girl ni sakan potong kek yea..lepas satu party ada lagi party tuk u nett..murah rezeki..

Suziey Ahmad said...

hahahaha ape daaaaa buat kek sdiri makan..

zh-ena said...

tunjuk la gambar full kek tu net

notti netti said...

zh-ena ada kat blog cake net...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno