Wednesday, October 5, 2011

Kawan-kawan, aku perlukan sangat doa kalian.....tolong doakan aku ya....

ya, aku harap dengan doa kalian semua, 
aku berjaya mengharungi dugaan yang bakal tiba nanti...


kawan-kawan aku perlukan doa kalian

sungguh!!
'
'
doakan aku supaya dapat menempuh
lautan manusia pada hari ini
sempena
'
'
J-Card Day di Midvalley hari ni.


doakan aku supaya dapat beli 4 biji bantal tido untuk gantikan yang lama
set mangkuk untuk gantikan yang lama, ada yang sumbing
set cadar untuk gantikan yang lama, cadar lama dah diconteng starbucks latte
set kuali untuk gantikan yang lama, 
stationary untuk top up yang dah hilang
sepasang kasut kalo ada...
dan
tuala mandi, sebab yang lama dah macam roti jala

terima kasih kalian!!!!

Me Naughty..me Netty

7 comments:

Anonymous said...

hahaha
aku ingt kan doa utk apa
ok la..
aku doakan
selamat menempuh lautan manusia

mummy_ayu said...

ooo..tang kasut tu kecik jer..ha ha ha..

notti netti said...

hehehehehehe..mana kasut? takde pon?..eheheheh

Unknown said...

hahaha...ingatkan ape lah tadi...
hehe...selamat bersoping lah nih...

zara zaman said...

hahaha... sabou je la... nak pergi gak tapi lambat tau... x sempat nak amik cuti...

SiTi said...

wahhh....nak ikut jugak....nak menambahkan lagi lautan manusia gak

zh-ena said...

hahahahha ingat apa la td


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno