Monday, October 3, 2011

Akhirnya Camera DSLR Canon EOS Menjadi Milik Saya...muahahahahah gelak beso-beso..

ahaahk...ahak....senyum lagi sampai hari ni....
apa-apapun saya nak mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih buat ayahanda terchenta....Pak Amri....kerana beliau telah baik hati menghadiahkan benda alah kat atas ni kepada anaknyer yang sangat kasihan ini. Hilang kamera digital kecik...dapat pulak DSLR merah eheheheh......

TERIMA KASIH ABAH!!!!! saya sayang abah saya laju-lajuuuuu tahap F1.......

Anyway, dia bagi hadiah ni and belanja makan sebab semalam besday saya.......(bukan saya ugut ya)
suami saya kasi cium dahi sambil cakap happy besday..........(takpe saya faham, abang nak beli wen Iphone 5 kan? muahahahahahahah......)
mak saya?..er..er..dia nyanyi kuat-kuat lagu "Panjang Umurmu".....sib baik nyanyi dalam kereta......takde la rasa kemaluan membesar.
Adik saya bakal belanja malam ni....ehehehehehehe

ehehehehee
and My BFF????? eheheheh dia buatkan ini pagi tadi untuk saya......selamat adanya saya simpan dalam peti pewut saya...errkkk.


Burger-burger kecik
dah macam anak ko dah aku ni ayu..
and
apple birthday dan sos-sos birthday
(akan aku simpan sos2 tersebut dalam laci pantry buat tatapan umum)
kamu memang baik hati...ngeh ngeh ngeh
tapi aku nak
KEK!!!!!!!!!!!!
(eheheh boleh?)


Apa-apa pun...aku harap...on my birthday  ni.....memandangkan akupun dah berganjak ke angka yang sedikit matang....harap-harap aku pun sungguh-sungguh matanglah hendaknya......sentiasa bersabar dengan pe'el suami, anak-anak, kawan-kawan dan bersabar dengan orang yang suka potong Queue kat kaunter bayaran.

apa-apapun......meh aku tayang......benda yang dalam senarai wishlist aku tempoh hari..dan aku dah berjaya dapatkan benda alah itu.......


Ngeh..ngeh..ngeh..kalo anda gumbira tepuk tangan!!..kalo anda gumbira tepuk tangan.....(sila nyanyi versi Sammy Vellu)
Me Naughty..me Netty

11 comments:

mama tisya said...

kiranye dslr br or abahmu bg yg die punye??kemain posing ngan dslr tu ye..nanti bw time bachelor party..lpsni kena cpt2 update gmbr kt entry..no excuse:-p

mummy_ayu said...

wah...dah dpt dah camera idaman dia..cun...leh la kita posing2 pas nie. :-)

notti netti said...

mama tisya- baru punyalah..bapak aku pun ada tapi dianya EOS 1st edition....bapak aku minat gak photo-photo ni...:) leh kita ambik gambo cantik2 bila jumpa nanti.

notti netti said...

ayu- ahaks.....adanampak ala-ala yuna tak?

Anonymous said...

besHyer! saya sgt jelusss!!... wuawuawau....

Suziey Ahmad said...

bagus! bole posing sakan..jgn malas usung mcm aku sudah!

Anonymous said...

wahhh bez tu hehe
pasni gambo molotopp kan

Zana Adieyza said...

bestnya dapat DSLR!!! untungnya sebab dapat hadiah istimewa dr abah! mesti senyum lebar je kan..

SuriHanna said...

bestnya...... bilalah sy nak merasa DSLR nih... hukhukhuk

Khairiyah aka Kerry said...

bestnyeeeee!
happy birthday kak nett!
bila nk msk give away saya ni?hehe

http://blogshopkerry.blogspot.com/2011/09/kerrys-blog-shop-special-give-away.html

zh-ena said...

wah meriahnya hadiah berday


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno