Wednesday, October 19, 2011

Mengumumkan!!!!! Pemenang Contest "The Birthday Party Theme/Idea" For anak aku..........jeng jeng jeng........


Contest
ehem..ehem! before that,
bagi ucapan satu dua rangkap dulu...ehehehehheeh


ehehehe, sukanya saya nak ucapkan terima kasih kepada ke-enam belas - enam belas orang peserta contest sebab rajin buat research...sangat kegumbiraan tak terhingga.......
senang sikit, tak payah aku sesusah memikior nak buat tema apa semperna birthday anak-anak aku yang bakal diadakan tak lama lagi dalam bulan NOVEMBER!.....


kepada yang tak menang aku anggap korang pun kreatip..bukan tak menang apa-apa...menang......yang paling best, idea-idea korang lah yang ramai budak opis aku hambik/cilok.......harus mintak pengeras berupa duit ni.....eheheh....secara tak langsung, korang dah jadi event manager tak bertauliah.....


oklah, rasanya korangpun cam nak maki hamun aku jer, sebab melengah-lengahkan keputusan contest...
tapikan tadi, aku geram gila ngan satu kereta dari luar (bukan dari ofis aku)...main parking jer, tak tengok dalam petak ke, luar petak ke......ngam-ngam kereta aku je masuk petak....orang tu pakai honda accord.....giler..aku sib baik badan ni boleh mengecil dan mengembang sesuka ati......kalo idak terperangkap aku dalam kereta tak boleh bukak pintu....


haa...korang dah start nak ludah aku kan?
ok..ok..
aku umumkan pemenang contestContest,
jatuh kepada......'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
minah bertuah ni memang confirm bawak balik Junior Bean bag





eheheh cuma perlu choose RED/BLUE kaler ajer.....
dan minah ni juga akan mendapat set birthday gift anak-anak net (kalo dia tak dapat datang)
pemenangnya..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
hehehehehehee....
'
'
'
''
''
'


'


'


'
http://syanasaid.blogspot.com/2011/10/contest-best-birthday-party-themeidea.html


yeaaaaayeaaaaayeaaa......
'
'
;'
SYANA menang...Syana menang!!!
'
'
'
'
'
tema yang dicadangkan ialah CONSTRUCTION SITE BIRTHDAY PARTY
'
'
'
'
'
'
'
tahniahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
idea kamu akan digunapakai untuk birthday anak saya yer....
sila kasik address lengkap, nama lengkap dan pilihan warna bean bag...
tahniaaaaaaahhhhhh!!!!


seterusnya.....
seorang pemenang hadiah creatip.....
eheheheheh
aku pilih sorang jerk....
'
'
'
'
'
'
'
'
aku pilih...tak lain tak bukan
'
'
'
'
'
'
'
'
http://setotnara.blogspot.com/2011/10/contest-best-birthday-party-themeidea.html
'
'
'
'
''
'
SIDRATUL MUNTAHA...
yeaaaa..yeaa....klap..klap...!!!
'
'
'
'
'
oh! kamu juga memberi idea construction site...tapi tak banyak
'
'
'
'
tapi kamu memang kretip!!!!!
justeru itu kamu akan membawa pulang
ini...
'
'
'
'
'




haaa...gambo kat atas tu......
apa tu?
logo lah...
kamu menang logo itu..
kamu bebas untuk print logo tersebut sesuka hati kamu tanpa perlu meminta kebenaran!
'
'
'
'
'
'
aku tahu kamu suka!!!!
'
'
'
'
'
eheheheh
takdelah..jangan juih-juih mulut tu...buruk!
kamu menang ni haa....

sebijik teddy bear jenama Miss T kaler Pink!
besar tak besarlah jugak......
gambar takde..esok saya upload gambar.........
'
'
'
kamu juga akan dapat gift birthday party anak saya (jika kamu tak dapat hadir)....


yea..yea..sila buat muka gumbira....\
sebab saya gumbira bos MC ari ni....
'
''
'
'
kepada para peserta yang tak menang...
kamu jangan berdendam dengan saya
jangan cakap belakang-belakang, saya berangin hari ini, kalo saya terkuntot....kamu juga yang susah....maka cakap depan-depan.
adat pepatih la kan, ada pemenang ada pengalah...
kamu-kamu yang pengalah pula
saya tidak tinggalkan kamu keseorangan tanpa kasih sayang..
'
'
'
'
kamu...kamu...kamu...kamu...yang menyertai contest saya, secara otomatik akan mendapat gift birthday party anak saya (jika kamu hadir, saya akan bagi sendiri -complete set gift for anak-gift for mak budak-dan topi construction party) jika kamu tak dapat hadir atas alasan uzur...saya akan poskan....ehehehehehehe alamat nanti saya mintak oke.....
'
'
'
'
'
thanxs sekali lagi for joining
and yer!!!
tema birthday anak saya tahun ini ialah


CONSTRUCTION SITE BIRTHDAY PARTY
wooot...wooot....


psst- hhmm kat mana nak sewa truck beso eh?..syana kata kalo letak truck beso kat depan rumah lagi gempak!!!!! hahahahahah


Me Naughty..me Netty

16 comments:

emarieys said...

tak ada rezeki..tp tak apa..dihujung kata tu dah suka...ema dijemputlah erkh maknanya ni..hehehe...

bila tarikh nak buat tu?

dan di mana?

mama tisya said...

tahniah utk syana & ayu setot...wah best syana dpt bean beg..kalo geng bachelor tk dtg..leh dpt jugak kn gift busday...hehehe

Anonymous said...

TAHNIAH SYANA MGM DAH AGAK SYANA NYE IDEA BRILIANT NAK2 BELDOZER TU HAHAA

Lyana said...

Tahniah kepada pemenang....hehehe...

zh-ena said...

tahniah yng menang...seronok plak bila tgk idea semua org..blh gak cilok utk berday anak ena nnti

SyaNa said...

hahaaa tq wei...
gelak aku baca

nama: sharina niza
add: P-3-2 PLAZA DAMAS
60, JALAN HARTAMAS 1
SRI HARTAMAS
50480 KUALA LUMPUR

aku nak kalerrr..ermmm kaler kaler MERAH la..

iskhh tak sangka aku menang..mcm mimpi jek ni..hahaa

cari tau jentolak tu..baru gempak!!!

Sidratul Muntaha said...

monang jugak den..
amin..
lama dah tak join..
den tak kiro..
ekau musti bagi jugak goodies yo..
hehehe..
kasut boot pua chu kang tu yang mahei..
cari jgn tak carik!

teddy bear.
maska la teddy bear kena qeqah dgn askar aku 2 orang..
selamat..

apepun..
thank you nett sbb pilih jdi pomonang kereatip..
..

mummy_ayu said...

tahniah tuk Syana & Ayu..best tu

To Amy....geng bachelor wajib dtg la... :-)

Myalycia said...

tahniah.. xsbr nk tgk event ni btul2.. mesti budak2 suke sbb bole main pasir haha..

Yellow 2 Sweet said...

tahniah kepada pemenang.

Anonymous said...

Wahhh...sgt best...CONGRATS SYANA!!!
(saje besokan) muahahha..

nad said...

congrats to syana n ayu! :)

shahdiana said...

best ni..caner leh terlepas pulak...next time buat lagi tau..nak join...i follow u okay...

Anonymous said...

Tag everyone ! :-http://wanmyzuracollections.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

Anonymous said...

http://wanmyzuracollections.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

please join!!

Nur said...

Tahnaih bust semua pemenang..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno