Wednesday, October 5, 2011

1st time budak ofis wish besday aku guna card....terharunya....terima kasih korang....

huhu aku balik dah dari Jusco Midv.
seperti yang aku duga...tak semua barang yang aku dapat, 
yang berjaya aku dapat dalam senarai wishlist J-Card aku is Bantal ala hotel 2 bijik...satu untuk aku satu untuk laki aku. Tuala 4 helai, satu untuk aku, satu untuk laki aku and 2 helai lagi untuk 2 orang anak aku. Dan barang-barang lain yang aku nak nan ado....(bukan nan ado) ado......cuma hmmm konsep ekonomi perlu diterapkan dalam situasi begini......
mangkuk yang aku nak tu ada 30% diskaun jer......hmm still ratus-ratus......adeh. Takpelah aku tunggu pinggan mangkuk mak aku jer la...memang aku ngidam pinggan mangkuk Noritake mak aku tu yang tetttttt...kaler tetttttt.....tersimpan kat almari tetttttt ehehehehe..........

ok
''
''
Sebelum aku ke Jusco, akak Maya Karim ada kasi aku posto....yakni aku letaak jer atas meja...sebab nak cepat keluarkan.....takot parking nan ado kat Midv tu........

Ni bila sampai je kat ofis, aku terpandang posto surat kaler purple tu...cantik pulak....ada tertera nama aku....maka aku bukak...isk cantiknya kad?......


Gambo kasut ada, handbag ada.....eheheh hati dah berbunga-bunga...kotnya dari siapa kan?........bukak-bukak...banyak betul tandatangan...
eheheheh


semuanya dari ofis mate aku...ehehe terharunya.....idea siapa lagi kalau bukan officer junior aku...MAMMU...kamu sangat manis...(so sweet).......adakah isteri kamu yang bagi arahan supaya membeli birthday card ini?..ehehehehehe....terima kasih semua.....sebab wish and send this card.......and to my bos yang semalam marah saya..eheheeh pun sama 
sambut birthday semalam...kita lahir bulan sama, cuma saya comel lagi.......
selamat hari jadi boss!!!.....
nanti kita potong kek sama-sama......

terharunya........
nak tepek kad ni depan pintu..kasi semua orang jeles!!!!! ahahahahahahahahahaahahha........

oh! 
thanx juga buat kakak ipar and abang saya
saya suka hadiah dari kamo!!!!

heheehehehe......bestnyerrrrrrrrrrr
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mummy_ayu said...

meriah buzzday ko tahun nie kan? best!!!

zh-ena said...

wah bestnya berday girl nie dpt hadiah

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

ala..la sweet dah tua2 dapat present lagi yea hehhe

Akak Kembang said...

heppy befday..

YANI SLiM said...

Salam perkenalan & nice blog you have :)

I'm Yani an online franchisor for Bios Life.

We hv good news for those who wanted to lose weight!

Bios Life Slim the revolutionary slimming drink from USA can help you to get your ideal weight without dieting, liposuction and corset!

Join 90 days get slim challenge with Bios Life Slim with Happy Life Project. Get ur family members n frens to join us too!

For more info, pls view snowiffy blogspot and add me on fb : haryani hamdan. I'm looking for business partner among bloggers in Malaysia who wish to generate extra income.

Pls add me in fb to view the testimonies album of Bios Life Slim happy users :)

Call/pm/email me if you wish to know more abt the product & business.

thank you.

Yani
0122048141
yanihamdan@gmail.com


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno