Tuesday, October 4, 2011

Aku ni...pantang jumpa orang kepala licin sikit....mesti gelabah!!!

Tadi aku datang ofis pagi..
masuk lift sambil bawa bekas mini pavlova didalamnya.
tetiba seorang pegawai masuk
licin bersih kepalanya....
aku diam...
tetiba dia tanya....buat ke kuih tu? nak bagi hadiah ke?

aku yang ntah apa-apa ni tetiba jawab
"eh! tak, orang bagi benda ni pada saya semalam......saja bawak ofis" jawab aku sipu-sipu.

ngong!!!! apsal ko jawab cenggitu Net!!!!
dah sah sah ko yang buat...
aish.....panik tak bertempat.!!!!!!!

ini mini pavlova yang aku buat....untuk teman ofis rasa...cuma aku tak jumpa berries semalam...tu yang letak strawberry jer...hmm cacat pulak.....order akan dibuka tak lama lagi yer. Bila makan...uish cedap....nak-nak kalo krim tu meleleh..aduhhhhhh...rock kapak betul.....tak rugi aku beli stobery mahal ni..manis...cedap.


Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

dapnye...aku tk pernh rs lg pavlova ni..camner ek rsnye..ke ko nk bg test kt geng bachelor rs:)

mummy_ayu said...

nampak menyelarakan...nak seketul

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpnh rasa..

beshke sis??

qaseh tia said...

sedapppnya...kita nak try buat xbuat2 lg...heheheeh

zh-ena said...

nak buat tapi tahap kemalasan tu ada, tu yg tak try2 buat lg


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno