Tuesday, October 25, 2011

Wei Mummy Ayu...mana ko..asyik engage jer.......cepat ah aku nak ngadu domba ni!

&*&@^@%*@^*@%@^@&*

boleh tak?
hari ni hari panas aku seanterio alam...
nyampah betul...
kerja pun nak rebut-rebut....
nyampah betul
last minit punya information nak itu nak ini dari seorang kawan
nyampah betul
lift lak ada budak tekan-tekan/bapak budak tekan-tekan dari tingkat 15 sampai C2 (lift rumah) tiap level kena berenti...
mana yang baru masuk..jeling semacam kat aku..konon aku yang tekan..
ah!! nyampah! brengset kamo--kamo-- yang jeling saya!
kredit handphone lak tetiba habis
nak reload tru maybank2u...server slow..
nyampah betul!!!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bencilah...!!!!!!
kerja orang lain
akulak kena buat
nyampah!!!!!

malam ni tak boleh tido..buat kek..
eeeeee......

tadi nak keluar rumah ada kereta park masuk parking jiran aku (jiran balik kampung)
punyalah sensitip kereta tu, aku tutup pintupun, kereta tu tetiba bunyi alarm kuat....
dah macam perompak aku lintang pukangg start enjin.....terus pecut ke ofis...
padahal bukan salah aku...ahhhhggg...menci! buat panic jer.......alarm bunyi beso gabak tu.
siap! kalo kereta tu ada lagi sebelah kereta aku...aku tutup pintu kuat2......biar alarm dia bunyi sampai habis bateri...buat terkejut jer!

harus ambil air sembahyang sekarang!

Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

tkmo cal aku ngadu domba..hehehe

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

aduhaii nett sabar...esok raya hehhehe

mummy_ayu said...

aku busy giler..walaupun boss takde..boss aku pun cari aku.. :-(

zh-ena said...

alahai byk sgt masalah nie

shahdiana said...

sama-sama bz la korang arini...siap buat entry yang tak tahan tu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno