Monday, October 24, 2011

Khas Buat SIDRATUL MUNTAHA jer.......


Ini entry khas untuk ko sorang jer...
sebab ko menang adiah kretip contest aku hari tu...
haa..beso tak beso (ermm beso pemelok) la jugak teddy ni..
aku tengah pikir camno aku nak kasi ko ni......

alamat pon ko tak kasik....
cer rerajinkan diri kasik address ke..apa ker..kan?..kan?.....
ke ko dok berjiran dengan Mama Tisya...
leh aku pass by jer kat dia..muahahahha
so sila kasik address cecepat sebelum aku henyak teddy ni kat dalam kotak pos...muahahahahhaah
sekian...


Me Naughty..me Netty

12 comments:

mama tisya said...

main pass2 aje..heheheh..bestnye ayu setot dpt bear pink...

Unknown said...

wahhhhhh..bestnyeeee dapat hadiah beshar!!!

notti netti said...

beso..ehehe
ko kan rajin jadik org tgh aimi....eheheheh

Sidratul Muntaha said...

wah!!
bestnya..
confirm aku boleh bagi ara!!dah tak boleh rebut dgn si setot.
alamat?!
aku msg kat ayu boleh?!
ahahaha...
jap2..
aku mintak no phone ko kat ayu
sat noo!

btw,thanks..
siap ade entry khas ala2 amaran keras nih tuk aku!
huhuuh

Anonymous said...

wah beznye beso lak tu

Sidratul Muntaha said...

nett
aku dah msg kat fb ko..
cer tgk..

mummy_ayu said...

aku rasa dia datang la birthday anak Watie nanti..leh la pass jer...

shahdiana said...

bestnya dapat adiah bear besau..

notti netti said...

huhuhu sib baik sempat kasi alamat..idok aku kasi tempat ke tiga punya olang jer..eheheheheh...
hmm member aku ada sorang kerja kat UIA..hmm tapi takpo lah..bila lagi ko nak dpt suprise hadiah beso dr abg posmen kan? kan? kan?

nad said...

bestnye hadiah! :)

zh-ena said...

suka la dak ara peluk teaddy bear nie

Sidratul Muntaha said...

ehehe..
kat kulliyah mana weih member ko tu?
mana tahu nnti terkenal ker mengenal ker..
anyway thanks..
takdenya aku surprise..
selalunya pa opis la..
asal dpt kotak jer..sume sibuk tnya..
huhuh
anyway,thanks again.
mmg takde rezeki nak mintak autograph ko tu.
huhuhu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno