Friday, January 13, 2012

Yeay!!! berjaya Juga Beli Garret Popcorn.......Ok..dah dapat rasa..bolehlah diam....eheeehehe

Ayu ni..
sekali lagi dia buat!
aku surh ambik gambo aku ngan pop corn..
dia close up penuh muka haaaaa
adehhh laaaa.....
takpe...nampak sipi popcorn tupun kira okey laaaaa...
dah kenyang kat Seoul Garden
kami ke tingkat atas (G)
kat situ ada garret...
yeay!!!


ok...kita akan suker pergi sesuatu kedai tu
if servis diaorang bagus and power...
haaa...last time pergi Coffee Bean KL Sentral
pompuan cashier tu sangat tak peramah dan macam nak marah jer..
so semua makanan and minuman rasa tak sedap....
tapi kat Garret One Utama ni
memang best...
mamat Garret ni (tuu yang kat atas tu) memang peramah dan baik
aku suker...
aku pulak jenis direct
"saya nak caramel popcorn"
tapi budak ni siap offer aku rasa cheese popcorn
tapi bila aku rasa cheese popcorn, alaaa...macam makan twistis cheese
so aku stick dengan pilihan aku caramel popcorn....


 haaaaa.....aku giler dengan tin dia..yang beso harga Rm149 kot
adoii ngidam nyer..tin garret...
takpe...nanti fikir-fikir....
.
aku beli yang large punya..
tak mengagak!!
padahal aku sorang jer kat rumah...laki aku tak makan manis-manis ni....
anak-anak pulak kat kampung......minggu ni takdela pulak aku balik kampung.....
nak share ngan sapa eh????????

eheheh best pulak cara dia bungkus popcorn ni
aku kalo mamat tu baik jer layan..
memula nak beli small terus tersebut large....
dah try jugak pujuk adik tu kasi free tin beso garret tu..
tapi tak berjaya laaaaaaaaaaa........
eheheheheheheh
tapi memang mamat tu baik dan ehem!!!! nice look nice to see....
sehweeetttt jer.....
ambil gambar depan kedaipun dia tak mawrah..dia senyummm jer..sib baik aku takde anak pompuan..idok aku kawin kan jer.........
time kami nak blah dari kauter garret tu...mamat tu panggil aku..ingatkan dia nak kasi tin garret ke kan???
rupanya nak kasi resit jer..aloh dekkkkkkkkkk
kiciwa notti netti tauuuuuuuuu

haaa....dapat makan 5 bijik jer..aku setop!!!!
then terfikir..rasa dia takdelah wah!!! sangat....macam orang dok gossip-gossip tu.
cuma...okey..okey jer....
macam popcorn wayang yang tertumpah caramel.
so..aku dapat rasa kira dah cukuplah..
takde lah ngigau nak garret ni dah!
cuma aku target nak tin besi beso garret tu jer..
hak hak hak....boleh?????
bila tengok tin popcorn garret tu..teringat zaman berchenta ngan laki aku...
makan kat GSC...time tu ada tin popcorn..
aku tunjuk perasaan suka pada tin tu jer..alih-alih dapat.......
errmm agak-agak sekarang ni..kalau aku kedip-kedip mata sambil tunjukkan yang aku suka tin popcorn garret tu....hmm agaknya laki aku masih faham ker tak?????
ker dia tunjuk jari tengah kat aku!!!!! opps! tak jadik lah.

ayupun beli jugak............
cuma kesian dia...mamat tu ingat ayu taknak beli
so dia tak layan sangat laaaaa......
rupa-rupanya ayu nak beli..
akupun tak tau jugak..cara ayu tu macam nak temankan aku jer...tak sangka diapun nak beli...doh! eheheheh

ayu punya perisa macadamia caramel popcorn
hmm ok jer rasanya cuma aku rasa macam pahit sikit..
maybe sebab terlalu banyak caramel kot...
hmmm tapi ayu punya small medium but harga biggggggg

korang bayangkan
aku punya caramel popcorn size large rm26
ayu punya macadamia caramel popcorn size medium harga rm36
beza soploh hengget tuuuuuuuuu
tapi packaging ayu cantik sikit dari akulah.....
but still dia tak dapat tin garret muahahahahahaha 

memandangkan kami sampai awal ke ofis
so aku ajak ayu lepak dalam kereta aku jerk muahahahahah
tengah layan garret tetiba ayu angkat paperbag dia terlekat cermin ni
ni cermin planner ayu yang hilang semalam....
aku ingat dah tak jumpa
rupanya berjodoh jugak cermin ni dengan ayu eheheheheh

haaaaaa at last dapat jugak serah planner 2012 pada ayu
eheh suker dia.......

oker....lepas ni nak makan apa pulak???????
Me Naughty..me Netty

8 comments:

mummy_ayu said...

aku punya medium la net..tapi harga big big...tapi takpe sebab sedap..and sesekali boleh la..
selalu..idak lah...

notti netti said...

ehehe ok dah tuko......eheheheh

syanasaid said...

sedapppnye
aku ntah bile nk dpt rasa
tp idok le amik tin

lianalovekhairi said...

mahal nya popcorn garret ni...tapi kalau sedap berbaloilah beli kan.........

Anonymous said...

Btl kate net popcorn ni biase2 je...konsep atul klu jumpe belilah gak tpi nk pakse diri ke kedai itu idok le...hehe

sal ya said...

cuba la kenyit mata banyak kali... mesti tak layan punya. hahaha...

mama tisya said...

kalo yg cheese tu ko kena amik yg mix..caramel+cheese..baru la sedap..yg dh tau tkde org kt umh saper soh bli large wei..kalo aku ada..lama dh leh bg aku...:-p...yg ada nuts mmg mhl

notti netti said...

mama tisya- mmg aku tak suka yg rasa cheese....ehee tapi aku tetap jugak nak beli tin garrett tu...ahakssss.......


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno