Tuesday, January 24, 2012

First Time Minum Chat Time....sodap lasaa plak....


huhu...last time bila Chat Time ni bukak kat the gardens/Midv...aku wat dekkk jer
tengok orang beratur panjang...lagi malas nak ambik tau
bagi aku time tuy..alaaa Chat Time ni macam air buble biasa jer...
apa kisah!!!!

So...lastweek aku jenjalan sensorang kat The Gardens........
time tu dah lewat malam around 9.30pm..
kedai roti, makan semua dah letak signboard diskaun dah...
so aku terpandanglah booth Chat Time...hmm lengang...takde orang beratur..
so..aku pulak memang tengah haus..and tetiba pulak teringin nak rasa air Chat Time ni...
lelebih lagi aku baca kat blog-blog orang tetant kesedapan air Chat Time ni...

hmm...peramah budak cashier tu. Aku kalo orang peramah ni., allergic sikit. So....aku tengok menu yang terpampang depan aku....apa lagi aku order...Vanilla tea.......otomatik berbuble....murah jer tak mahal...dalam RM6.90sen.....ehehe

dah bayar dia bagi aku resit bernombor...
aku kena pergi bahagian belakang untuk ambil air base on nombor yang tertera kat resit....
huhu dah macam kat bank dah....
tapi since aku sorang jer..takde lah tunggu lama...

bila aku dapat air tu aku tengok dulu..apa beza nya dengan air-air lain......yang aku beli
hmm....seyes best la pulak..walaupun aku amik tea...tapi sedap ooooooo
rasa dia best..........
so lepas ni aku boleh beli lagi........kali ni nak rasa yang lain pulak...eheheheheheh

hmm kekandang kagum dengan bangsa lain...air bubble pun boleh jadi biznes yang menguntungkan.....

*_*

Me Naughty..me Netty

2 comments:

Cik Sibuk said...

saya kalau kedai bubble tea, suka order..

air: lite soy milk
perisa: honeydew
topping: aloe vera

mintak extra ais, kurang manis..memang terbaekkkk

shahdiana said...

erm...best....jelly tu best tak...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno