Tuesday, January 17, 2012

Dinner Untuk En. Soami....Settle......

Huhuhu
da siap masak senang sikit hati
saya makan dulu sebab kalau tungguh En.Soami balik mau pepagi buta baru dapat makan....
uishh jadi lemak tepu nanti
so..saya makan dulu and yang lain kasi En.Soami settlekan
eheehehehe
apa menu hari ni???
simple jerk....untuk kami berdua laki bini.

sambal telur...nyum nyum.........ni selalunya jadi lauk kecemasan
mak aku...so aku guna lauk ni...bukan sebab emergency
tapi sebab aku windu nak makan sambal telur ni.....
boleh????? ahaks.

lemak Kuning Cili Padi Ayam
Pedas siot....selsema sekejap aku makan ni....ooppsss!

sayur beli kat cold storage
memang ada dalam peti........kan lastweek saya nak jadi kambing ragut
rumput...makan sayur.....eeeehehehehe

last sekali Nasi...
ehee takkan lauk jer kan/ nasi pun nak glamour gak dalam blog acik ni
eheheeeeheh


nak tau tak apa feveret saya time basuh beras?
saya suka ambil air beras basuhan ke-2 and sapu kat muka
then biarkan selama 10 minit
lepas tu bilas......hasilnya?

entah....!!!!
ahaks....
ngong....
semoga soami saya makan banyak-banyak pagi nanti. (time tu saya da tido)
Me Naughty..me Netty

5 comments:

Diela Zaimi said...

kak net...byk2 lauk yg paling buat sy terliur adalah sambal telur...sedapnyaaaaaa...bg resepi skit kak net...balik ni nak trus buat...huhu

notti netti said...

Diela- senang giler jer sambal tu....simple..cam biasa jer..tumis cili blend...(cili kering, bwg putih, bwg merah.........) then masuk telur......biar kan kejap....then gaul-gaulkan..dah tu jer......letak garam, sikit.

iduraz said...

petua kamu basuh muka dgn air beras tu memang elok, kulit halus and putih, patutla kulit kamu cantik jer..kita dulu salu buat, skang jarang dah..hehehehe

notti netti said...

iduraz- ahahaha..muka saya ada gak kawah2 gunung berapi..kesan chicken pox...eheheheh

Diela Zaimi said...

oyehhhh! balik ni nak masak...tenkiu kak net! hehehe...
pasni hari2 lauk telur sambal aci tak? ;D


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno