Thursday, January 26, 2012

Saya Bukan Penggemar Coklat Sangat......

iyeeeeee
betoiii
tak tipu!
bagi saya ada ke takde coklat....tak kisahpun......
bukan satu kemestian.
tapi bukan bermaksud saya tak makan langsung coklat
sakarstik sangat la pulak kan?
ada la jugak makan kalo tetiba lapar
and coklat yang kengkadang jadi mangsa saya
sama ada MARS ataupun ntah! lupa nama coklat tu...sama rupa macam MARS.
kat peti ais saya memang banyak coklat cadbury
tapi itu semua untuk bapak and anak-anak buah saya kalau diaorang datang.
anak-anak saya tak berapa in sangat dengan coklat.

but satu habit saya
is...
dalam handbag saya wajib ada coklat
selalunya saya simpan coklat dalam handbag sampai penyet-penyet.
sebab...hmmmm kengkadang kalau ada member yang lapar, saya kasik coklat ni...
selalunya pada member kelas la....
takpun memang untuk saya sendiri if laparrrrr sesangat
and dah kronik tak jumpa kedai makan

but malam tadi
saya singgah carrefour
and terjumpa coklat DOVE
*ramai blogger dah citer pasal coklat DOVE ni*
so saya beli dua.....
and simpan dalam bag..huhuhu
siapa yang akan dapat makan coklat DOVE ni eh?
saya atau member?

satu lagi saya beli sebab packaging dia cantik
purple gitew...
i loike!!!!



Me Naughty..me Netty

2 comments:

sue zainun said...

saya suka coklat..hihi tp jarang beli..camne tuh..:p

zh-ena said...

ena mmg suka choc..tapi choc nie tak pernah rasa lg la


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno