Friday, January 13, 2012

Hari Ni Saya dan Mummy Ayu Makan Di Seoul Garden........Tenang Jer....

ok..as usual tak perlu diperkenalkan lagi
MUMMY AYU

Empunya blog
NOTTI NETTI

Kali ni kami pilih tempat makan 
kat One Utama
iaitu Seoul Garden
Saja bawak Mummy Ayu makan sini
since this is her 1st

Rasanya tak perlu diperkenalkan lagi Seoul Garden ni
korang pun sure dah tau
ala-ala steamboat versi korea gitew.

best makan daging ni..
akule tu...
ayu tolong hidangkan muahahahaha

ni semua aku punya..
ayu makan sayur ahaks...

close up makan kat sini
kita orang sampai awal..
so orang tak berapa nak penuh lagi
tenanggggg jer
tu yang best tu.....

hmm pelik..dalam banyak-banyak gambar
kenapa aku ambil gambar langsir ni?
kan elok aku ambil gambar kedai depan..
isk!!!

sopan jer ayu makan..
aku?....kalau tak gelojoh makan macam orang korea takde feelllllll
poyos!

time ni ayu pergi ambil air untuk aku muahahah
aku just snap..tetiba minah cina ni lalu
best pulak gambar ni
sebab macam aku tengah ambil gambar hantu tengah jalan laju..
wah! tetiba meremang bulu.,,,awwwww
seekers!

aku kan suka ambil gambo dalam tandas..
dan aku peratikan....kalau ambil gambar reramai...tak ayu tak mama tisya memang suka ambil gambo sorok belakang aku...dey!! cer berani sikit bergambo depan..depan....

dah tu jer hupdate aku
charge bayaran makan kat seuol garden untuk dua orang lebih kurang RM71 hengget
makan jer la apa yang korang nak...
muahahahah
satu lagi yang buat kami cepat sampai ke One utama ialah 
kerana kami tak memilih parking..
aku parking jer kat sebelah sampah....
dekat giler dengan pintu masuk food court.

hmm best and laju jer sampai kat One Utama...
maybe sebab tak banyak kereta or kitaorang keluar jam 12....
tunggu entry mummy ayu pulak.

oh yer time kami nak balik ke ofis....
tersesat sikit...sikit jer tak banyak
teka apa aku jumpa..eheheh
laki aku mesti suka ni...
'
'tu...tu..nama jalan tu ahaks!

JALAN BURHANUDDIN HELMI....
ngeh ngeh ngeh
nyesal pulak tak berdiri sebelah sign board tu 
muahahahahah



Me Naughty..me Netty

4 comments:

mummy_ayu said...

wah..laju ko..aku minggu depan la..internet slow giler..tambah2 nak upload...balik draft kat umah la...

julierosarina said...

bestnye kak nett...lapo tetibe..haha..

notti netti said...

hehehehehehe

JR- best oooo silalah laparrrrr

Iela Fazielah said...

menarik2.... apa kaitan nak jln dgn suami ko ek??? nama penuh dia ke???


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno