Friday, January 27, 2012

Nak tanya korang mengenai permit pembantu rumah la.....

korang yang ada pembantu rumah pernah buat permit diaorang tak?

aku ada ambil satu maid baru yang cun giler (kalau make up laa)
tapi pas dia dah nak tamat....dia guna pas ikut suami dia yang kerja kat sini. (ini bukan under agen) inii under rela hati dia nak datang kerja sini.
so aku nak buat permit dia......korang yang berpengalaman tentang hal-hal permit maid ni
boleh inform aku tak cara-cara atau prosedure nak buat permit maid ni........

last time husband aku buat guna kable dia...
but sekarang ni aku pulak kena buat sendiri...tu yang menggagau tu......
kat kl ni nak buat permit kat mana/....damansara ke?
kat maju junction ada tak?

Me Naughty..me Netty

5 comments:

shahdiana said...

tak tau eden..tak penah guna maid....huhuhu

cotton said...

saya pernah buat kat damansara. yang penting fomema dia lepas.

tapi better check dulu about pemutihan since dia dah takde permit. kalau dah buat bio metrik dia masa tempoh pemutihan earlier should be easier.

maszmadi said...

erm, x penah buat lorrr, sowie x dpt bantu.. huhu

AyuArjuna BiGoshh said...

majikan yang baek hati ni :)

~dYaHaHa~ said...

Kak net..

Kesimpulannya kak net buat kt mana aritu?kat maju junction ada imigresen ke?


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno