Tuesday, January 24, 2012

Terima Kasih Kawan Ex-MassComm Ku......


Kehadapan Azean......
Budak Broadcasting, Mass Communication di UiTM sesi 1999....

huhhu....lastweek aku jumpa ko secara membabi buta "Blind Piggy" kat The Gardens area kasut tu
ko memang cantik cam dedulu...tinggi panjang jer...tu yang semua orang tengok kita tu..aku pulak baru balik dari bendang jer ghupanya.....ko pulak wah voksss giler.......

tapi takpelah..aku berpakaian separa sedar time tu sebab esok aku nak interview...maafkan cara pemakaian ku..
lepas ni ko akan tengok aku vogeee de vavasss jer...gincu tebal 2 cm..non stop!!!

apa-apapun terima kasih gift yang ko bagi tu..
ko tau tak?.....aku ingatkan ko nak bagi hadiah besday present anak-anak aku...alaaa cam biasa-biasa jer..
tak sangka pulak se'bag' beso ko kasi..
dah macam poket doremon pulak...
tinkiu..happy sangat bebudak tu dapat bag sekolah...si starbucks latte dapat jer bag tu terus muntah..
see..betapa sukanya dia dengan bag transformer yang ko kasi tu........

yang paling best ko kasi diary midvalley...wah!! confirm aku tak guna...
akan ku simpan sehingga ke anak cucu cicit.......kalo cucu aku terconteng..aku berjanji akan kejar cucu aku tu keliling kampung...errm depends pada tenaga aku time tu laaa....kalo dah tak larat sangat..aku kejar keliling sofa bed jer...agak-agak letih kejar cucu, boleh baring dulu.

Tinkiu.....I loike!!

then ko siap bagi gift besday anak ko...uishh happy aku..
aku jer tak bagi doorgift besday anak aku lagi...heheheh
nantilah kita jumpa..selalupun aku lepak midv........

siap ko bagi paperbag midvalley kaler biru lagi..
huhu suka-suka
and the best thing is ko siap bagi stepler...(err tu free ker atau ko tertinggal???)
ahaks..
thans yan.....

aku memang ada banyak kasut yang aku pakai sekali and aku tak mboh daaaah..
nanti aku kasik ko eh........
muahahahahahahaha...

ytang benar
budak tak habis belajo lagi

Net Cute...

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Anonymous said...

stapler pon ade!!! hehehe...

Anonymous said...

bestnya dapat bag sekolah! mesti starbuck latte and imran suka.

shahdiana said...

best net dapat hadiah je


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno