Friday, January 27, 2012

Majalah Impiana Bulan February Betul-Betul Menepati Citarasa Saya.

mempunyai kediaman sendiri memang menjadi idaman saya
tapi.....tak boleh masuk cenggitu saja..kenalah hias deco pecah sana pecah sini
sebabkan nak dapatkan idea.....saya selalu beli majalah hiasan rumah.
maka, 
saya beli Majalah Impiana semalam
memang tak pernah missed pun
tapi kali ni macam like terlebih pada hiasan satu rumah ni

 kalo ikutkan warna ni takde dalam list idaman, sebab
saya sukakan warna tanah, earth kaler gitew
tapi bila tengok pilihan and corak perabot
rumah orang ni
terus hati tertawan
and berangan ala-ala mat jenin.
aiyaiyai.....memang i lap giler laaa
hmm bila hitam, kelabu, and cermin combine..
memang suker....
tetiba ada sebijik sofa unggu beso kan.....
wah!! mewah.....!!!!

Me Naughty..Me Netty

3 comments:

Anonymous said...

santekkkk...suke jugakkk..sape kate itam xmenawan? kalau kena cara die..masuuk gak kan..

zh-ena said...

hitam mmg gam dgn apa2 jea kan..

Zhuhainie Zull Kafli said...

mcm mana pula dengan deco di page 76? berkenan x? =)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno