Wednesday, January 25, 2012

Masak Rempah Udang Galah

ini udang...
galah namanya.

ini udang galah yang dah di buang perawannya
lihat!!!
Suci bersih jer..

pantas udang galah ini dicilikan
haa hambik ko......!!

kendian disantan kan
ala-ala mandi susu gitew

lalu jadik la cenggini....
makan untuk 3 orang......
gila tak berebut-rebut
makan dengan hati yang gumbira sambil snap picture udang galah ini
dan disend kepada adik beradik
buat bekalan jeles dikendian hari....
'
'
'
lalu adik meng'sms' tanda derita tak sudah terliur tengok udang galah
dan si kakak
ketawa tak henti-henti sambil lajuuuuu mengopek kulit udang
hahahaha

ini bukan resepi eh..
ini entry tunjuk lagak!

keseduahannya..aku lak yang lapar balik tengok udang ni..
padan muka!
Me Naughty..me Netty

8 comments:

Mummy Princess said...

Sedapnya.....dapat mana udang ni??? Cara masak pun sempoi jer....

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

alahaiii terliur net ..konon balik johor nk beli udang galah ni rupanya si cina2 sana dah booked so berputih mata..nampak n3 ni jelessss huhuhu

Nana said...

masyallah besar2 sungguh udang nye
klw tau aritu singgah umah ko haha
aku g melaka ari ahad tp singgah jek dari johor ikut jalan lama singgah umbai

@e_da said...

wow sedap gilerrrrrrrrr.

mummy_ayu said...

yum yum..aku pun lapar tgh..

Anonymous said...

saya salahkan awak dalam hal ni....buat saya terliur jer.

shahdiana said...

alang-alang tu cer kasi resepi..hehehe...terliur btoi..besau udangnya...

~diAhOntHeblOg~ said...

wooooooo...dasyat nyeeeeeee..kompem sedap ni..adeh..lapo..nk p lunch tp ttap xleh makan udang allergic! huwaaaaaaaaaaa


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno