Thursday, January 26, 2012

Ok....One More Time....My 2012 Planner...DIY

Lat time i did show u
my2012 planner...but it's just front cover neh?
so...now i will show u
how does my 2012 planner look inside out
'
'
'
hehehehe
'
'
'

above pic is front cover
DIY.....eheheheh jap jap..pehal tetiba speaking nih?
tukar tune jap..
ehem! ehem! uhuk! uhuk! uweeekkkkk...!
ok..ok..ok.test...test...
ehem..
ok..
apa yang korang tengok ni..tu kat bawah tu...haa
isi dalam planner aku...
aku kan suka serabut.....
so, kebanyakan helaian muka surat aku conteng sendiri..
takde yang print macam yang aku buat pada planner Mummy Ayu.


wah! bestnya bila nampak conteng-conteng font tu
lagi serabut, lagi aku suka..
nampak macam sibuk sangat dengan aktiviti...


segala timetable aku isi kat kalender DIY
semua maklumat besday, need to do
GAJI!!!!....eheheheh


close up lagi..
besday siapa tahun ni eh???
bantuan sticker juga penting......huhuhu nak nak time besday..aku tepek gambo hadiah tanda it's besday gift time.

nak lagi serabut aku buat penanda kat tepi setiap page..
penanda monthly
January sampai December...
serabut tak?
I loike!!!!


then siap letak sampul surat
untuk isi resit bank yang dah aku settle bayo...such as kereta, credit card etc....


last sekali....haaa
sila tengok sekali lagi
eheheh...aku paling suka nanti bila pertengahan bulan
lagi serabut planner nie..
macam-macam benda nak tepek
and macam-macam aktivi aku kena tulis...
sukernyerrrrrr.....
kat sini tak nampak bling-bling lagi
tapi in real....memang nampak bling!bling
sampaikan orang ingat buku apa ntah!!!

sepatutnya ada teddy bear kat tepi macam Mummy ayu punya planner
but aku cabut..sebab aku rasa tak perlulah teddy..
nanti hilang atau putus..
ehehehe puas hati aku!

and banyak lagi ada kat dalam planner tu..tapi rasanya
tak perlulah tunjuk semua kan?...
eheheh sebab aku dah tulis macam-macam..
nanti korang tau apa plan aku
kantoilah
muahahahahahah
Me Naughty..me Netty

10 comments:

mummy_ayu said...

wah..cun2...meriah gitu..

shahdiana said...

nak satu buleh...DIY sungguh dia ni...:D

shahdiana said...

opss..lupa paling suka wishlist yang ke 13 tu....:D

Anonymous said...

ish2..mmg nmpak busy giler..full of activities!! mcm wakil rakyat..ekekek..mcm2 kena buat..santekk nye la..........

mamaacha said...

cantik & kreatif sungguh....New Idea...letak envelope kat every month...membantu resit2 hilang

@e_da said...

cute!!.. rajin tul la nett

ezma said...

kretip tul ko ni net. suka aku tgk.

Mila@Rimbun said...

cantiknyerrrr

Mummy Princess said...

Cantik @ Kreatif......kita ni malas tapi teringin nak wat cam tu

zh-ena said...

meriahnya net


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno