Monday, January 16, 2012

Ole-oleh (gift) dari Firahadifa untuk Geng Bachelor.......

ok..ok..lex lu..bertenang..
to Aimi
Ayu
Watie
Suzie
and Aku

Firahadifa -fida dubai
ada minta aku ambilkan ole-oleh untuk korang..
so tadi aku ke Shah Alam Mall untuk ambil ole-ole ni kat saloon mak fida
haaaa pilih laaa mana korang nak..
nanti time geng bachelor aku kasi
aku dah pilih
muaaahahahhaaaa

aku pilih paper bag and losen pink sebelah bath biru tu
kih kih kih

tadi time aku nak bayar parking kat Shah alam mall tu
datang sorang mamat 'awang hitam' ni
sebab aku pakai speak itam so makin gelap aku tengok ghupe mamat awang itam ni (negro)
dia speaking tanya
are u alone..
aku iyer kan jer,,,,,ngong..
then dia kejar aku lagi tanya
sama ada aku boleh show dia jalan-jalan kat sini since dia tak tau..
vodo lah...ko kasik duitpun aku takmo..
aku ellergic ngan kaler-kaler gelap ni muahahahaa
so aku kata NO! dengan tegas and blah jer..
dia..err ok..terus gi tempat lain
ngong kan..berlambak guard shopping komplek tu ko leh tanya..
aku gak ko kejar...
ker ko nampak aku bawak paper beg Victoria Secret..??
ko ingat ada lingerie berupa bra atau sepender ke kat dalam tu..
ekskeus me okey...
kalo ada bapak bra pun tak hingin aku teman ko tunjuk jalan....
isk hilang selera aku nak beli baskin robbin....


Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

nk pink kiri skali tu

notti netti said...

okey aimi....

mummy_ayu said...

aku pun nak losyen gak..yg sebelah ko tu kan?

Sidratul Muntaha said...

aahhaa!
ahaha!!
sengal...

shahdiana said...

bestnya korang-korang dapat present...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno