Sunday, January 8, 2012

When My husband Not At Home..........Saya Makan Ini Sahaja.


Ramen....
Teruja Nak makan ni Lunch tadi sebab bila tengok drama korea..
cara pelakon-pelakon korea tu makan ramen...
wah! berselera sungguh!!!!!!
slurrrppp! sluurrrpp bunyinyer.....



Macam masak meggie....
rumah aku memang banyak stock meggi...tiheheheh
tapi bila buat ramen ni...takde pulak perasaan macam pelakon korea
nape eh?
ke aku makan dalam mangkuk???
dalam cerita korea....pelakon tu makan direct panas-panas dari periuk masak tu..
hmm maknanya aku kena makan dalam kuali kot
baru ada ummph korea....
*_*

dinner pulak????
tadi aku tengok cerita Kim Kardesianan.......
sedap pulak tengok dia makan sayur.....
cara dia kunyah......macam kunyah daging kambing yang lazat lemak gebus...
geram jer aku tengok
padahal makan salad jer satu mangkuk beso...
so after maghrib dengan ijin en.soami
aku ke Midv
beli barang sikit and salad....
so..dinner aku sebentar tadi ialah
'
'
'
hmm memula aku nak start makan salad ni...
aku tenung dulu salad ni......
'
hmmm dalam banyak-banyak kedai makan kat Midv tadi
kfc ada, mc d ada....steak ada
tapi aku tetap beli salad ni 2 kotak...konon untuk esok paginye breakfast lah kan?? kan?
hmm
so, aku redoo jer laaa makan salad ni...
sambil makan sambil tengok cermin
takde pulak gaya si kim kardesianan
aku cuba jugak mengunyah ala-ala macam tengah kunyak lamb chop kan...
hmm tapi cara aku kunyah sebijik macam kambing kunyah rumput....
alooolah.....
mau kang aku capai meggi lagi......

kuat betul pengaruh makanan kat tivi
ngucap Net...ngucap!

Me Naughty..me Netty

5 comments:

ibh_sue said...

Hehehe. . . Kuat betui pengaruh tb tu ya. Tp tak pa. . Ambik yg positif ja. . Bagus

Unknown said...

nampak sedap tak penah try la nett...

julierosarina said...

kak nett, ramen tu kalau masak pakai dapur kecik, letak depan tv. masak dalam periuk kecik, makan tadah guna tutup periuk and pakai chopstik,baru ada feel..hehe...

Diela Zaimi said...

kambing makan rumput??? hahahahhaa kak net sgt menghiburkan hari2 sy...tq kak net...hilang stress jap ngadap keje...hehe

notti netti said...

hehehehehehehhee


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno