Tuesday, January 17, 2012

Ok.....perkara Yang nak Settlekan malam Ni....beli hadiah Birthday Anak Kawan...

Kan saya kata nak beli hadiah untuk belated besday anak kawan saya
hmm esok bolehlah serah pada maknya...
saya beli itu ini (mini make up wristlet and accessories make up) and deco sikit-sikit...

SIAP!!!!!

Beli macam-macam untuk gegirl......penyepit, liptik, berus pipi, getah,
sikat, cermin bla..bla..

Tu...tengok tu.......

Dah siap susun alatan make up...then ikat ribbon and letak keychain
bulu-bulu fink tu.....and tag gegirl....

see......comel jer rasa bila pegang dengan tangan

kendian cari clear box.....
bersepah kat rumah saya *__^

gunting paper ni..buat ala-ala sarang burung
biar nampak sarat kih kih kih..kan saya kata saya ni semak!

Haaaa letak kat bawah wristlet tu....haa nampak timbul cikit.....
baru nampak eksekelusip!!!!

alaaa..auntie lupa nama gegirl...
tapi as long as ada nama auntie cukuplah! ngeh ngeh ngeh

Final touch up.....feveret saya!!!
RIBBONage.............
I loikeeeee!!!!!


dah settle...bab hadiah.....
kendian bab masak dinner untuk husband pulak..
bereeeeehhhhhhhh!!!!!!

Me Naughty..me Netty

2 comments:

iduraz said...

wah untungnya anak dara kawan kamu..anak dara saya punya birthday pon baru lepas beberapa hari lalu..hahahha...larikkkkk

notti netti said...

iduraz- ahahahahahahaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno