Thursday, January 12, 2012

Sorry Mummy AYu..........Janganlah Frust....

Nak buat macam mana
on that day aku kena berkhidmat demi negara dari pagi sampai malam
hmmm........memang nak sangat pergi
dulu ko tolong aku..dah tentulah aku nak tolong *makan* kat party Ian nanti

hmm..tapi apa kan daya......aku dah ready jodge down tarikh keramat tu kat dalam planner serabut aku tu...but nak buat camno..tarikh tu jugaklah dipilih untuk aku bertukar menjadi police cop gaban........
sorry sesangat.

tapi aku bersedia berkhidmat dalam menjadi drebar ko sebelum hari jadi..
membuat apa-apa yang patut sebelum hari jadi.....
cuma hari jadi jer aku Ilang!

alah! jangan risau lah! takde aku..party tu still gempak wei!!!!!!
ramai blogger sure datang punyerrrrr...percayalah!!!!!!

sorry weiiiiiiiii
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

emm..tak tau la..harap2 mcm tu la...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno