Thursday, January 5, 2012

Hmm Sama ada Donut Big Apple Dah Kecil Atau Jari Aku yang Dah gumuk?!



haa cer korang tengok bebetoi?
aku baru makan separuh dua paruh jer tu...macam cepat jer nak habis..
aku tengok size donut yang lain..hmmmm
perasaan aku ker?
kecik jer donut ni...aku rasalah..

tapi tak taulah kalau jari aku tetiba gemuk kan?
tak nak ngaku....


beli kat Jusco Setiawangsa.....
laki aku kasi duit suh beli air jer untuk anak-anak..tapi
aku bantai gie beli donut ehehehhehehee

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Jue said...

aku rasa donat tue makin kecik...hahaha sebab bila makan je..rasa cepat sangat habis...

Chekgu Azrine said...

kecik je nampak donut tuh... huhu

Cik Sibuk said...

Dah makin kecik kot..
Big Apple ni 3 kali ngap aje dah abis..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno