Friday, January 6, 2012

Ok...Hari ni Aku Pulak Update Makan-Makan Dengan Mummy Ayu

 Hari ni kami memilih chilis sebagai menu utama kami
yuummieh......
ayu? pehal ko nampak steam.....aku takde selak butang baju kan? kan?
pon takde tarian bugel kat chilis midv tadi kan?..kan?

 eheheeh...senyum tunjuk gigi
tanda???? happy!!!!!!
yeay!!!!!

During Ayu pergi maybank keluar ASB dia,
aku dok ambil gambar meja ni haaa......bukan sebab terpesona..tapi sebab aku tak tau nak buat apa....sensorang kat meja......haru jer kan?

 air teh ais limau....cam biasa...............
aku ngan ayu...minuman sama.
kerja refill jer....... 

 menu lamb pun sama.............tetiba kami makan kambing bersama-sama....
huhuhu......sakit gigi aku makan daging. Gigi makin rapuh kebelakangan ni
mencik!

 then teman Ayu beli big apple
aku dah beli dah minggu lepas..
so takde nepsu ke arah donut.
oh yer..motip ke midv selain makan..aku nak cari kasut interview..but tak cantik dow!

 suruh ambil gambo aku ngan donut...tapi ayu ambil gambo muka aku jer.........muka donut ker aku ni ayu??!

 time ayu pilih donut nampak bantal donut ni..comel......nak! nak!

 kalau beli donut dapat harga rm9.90 untuk satu bantal
buat muka kesian kat Ayu

 haaaaa, ni baru ada gambar ala-ala penuh sikit......background deco raya cina.
tapi tak dapat snap menyeluruh.........gambar kat The Gardens.

 ni gambo ayu....haa ayu..tengok aku amik gambo full.....

 boleh jadi gambo poskad tak??

 ni la parking haram yang aku katakan ehehe...midv penuh kereta ooooooo......
apsal aku cam xde mood nak berceloteh?????
sebab sakit gigi or sebab esok exam?

 Ayu beli jugak bantal big apple ni...eheheheheheeh tapi bukan untuk dia.....


Dia beli untuk notti netti...yeeehaaaaaaa...tinkiu ayu!!!! I loike.....!

dah! aku dah update....!

Me Naughty..me Netty

4 comments:

Anonymous said...

aah la sume same..kaler tudung pon nk same.. :P

Cik Sibuk said...

Comelnyee bantal donut...

mummy_ayu said...

laju ko buat entry ari ni..syabas...!

sall said...

aalalalala.....comeinya muka notti. i like :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno