Thursday, May 13, 2010

Yeee...Saya bersalah Yang ariff...saya janji akan buat lagi...sungguh! tak tipu...

Yaa...sekarang saya tengah berusaha mengumpul tabung dana untuk kasut saya
eheheh (marah Mummy AYu)
Yer, saya masih ingat janji saya nak kumpul 50sen sehari untuk tabung jaminan masa hadapan...
err..tengah cari balang tabung yang sesuai eheheh
alasan lagi
tapi tadi saya telah ditegur secara baik dan paksaan
oleh salah seorang teman blogger yang sangat baiks hati
terima kasih
saya akui saya sangat pemalas nak menjawab tag-tag atau men'joinkan diri
mana-mana contest / giveaway
(kecuali yang senang2 jer I join)
sedangkan contest my BFF pun I tak join...
(dah kena tegur dgn my BFF baru nak join)
Tetapi setelah ditegur kedua kali oleh bukan My BFF
tapi oleh seorang insan yang baiks ini
saya mula berasa insaf dan bertaubat
ya saya akan usaha untuk merajinkan diri menjoin contest2/giveaway2 anda semua
dan sedaya upaya bersungguh-sungguh menjawab soalan tag
(sesereyes yang boleh seperti menjawab soalan final exam)
Saya akan berubah bagi menjamin masa hadapan ekonomi Malaysia.
Ya! Pasti Berubah!
KE BINTANG!!!!
(mengangkat tangan persis ultraman)
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno