Thursday, May 27, 2010

Selamat Pagi!!!!!

Salam breakfast semua....
anda sudah mengambil makanan pembakar lemak???
saya sedang menikmati nasi puti dan sambal limpa,
diselangi dengan hati masak kicap.
(wah! menarik aksesori sarapan kamu)
sangat bagus sarapan pagi saya
Baru ada semangat nak tidur buat kerja!
kan..kan...?
oke laa...nanti I taip en3 yer..
harus memprotect sarapan pagi saya...
(sambil menjeling ke luar bilik....)
hmmm.....ada manusia2 berjiwa rakus/lapar haloba sedang menuju ke arah bilik I...
Usaha Net!!!! PROTECT SARAPAN MU!!!!!!!!
Me Naughty..me Netty

6 comments:

firahadifa said...

perkhhh .. limpa~.. aku nak kuar jap arr carik limpa..

FADZLIN IRINA said...

net jom la start diet....kih kih kih

Suziey Ahmad said...

hahhaha sape yg rakus nk membaham ur bekpes tu..ekkeke:P

notti netti said...

Lin- eh! net dari 2 tahun lepas dah start diet dah lin...ehehehhe

Fida- keh keh keh......sib baik aku tak tayang gambo aku mkn limpa....idak ko pengsan keterliuran..

Suziey- eheheh...budak ofis laa..sapa lagi.....:)aci mop simen nie tak berani usik bfast aku....

Diamilikku said...

bfast ka lunch nih...hehehhe...

sweetie2010.blogspot said...

Salam Pagi Netty,

Suka lihat keceriaan di wajah anda.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno