Thursday, May 6, 2010

NASIB KAUM WANITA.....dipijak ditoreh ditendang...isk..isk..isk...

APALAH NASIB KAUM WANITA...
dah masuk bulan bab2 pompoan kena pukul pulak dah ker...?
bulan buang bayi dah lepas gamaknya...
Tragis sungguh I baca berita2 melibatkan kaum wanita nie...
(takde la I nak menangkan ko kalao ko sendiri yang carik pasal)
tapi....cara nak hukum si wanita nie...
makin lama makin scary la pulak..
tak cukup dengan sepak terajang....
ditambah pulak dengan aksi pijak memijak,
toreh menoreh simbah menyimbah...
eeee...tak dapat nak dibayangkan la...I dalam situasi cam tu.....
Kaum adam pun satu....
nak pukul pun tengok2 la kekuatan diri..
dalam sukan pun....l
elaki lawan lelaki..takde la pulak lelaki challenge wanita....
nak bergaduh pun..gaduh la ngan kaum sendiri...tengok sapa kuat..
nie nak gaduh ngan pompuan..
insan yang lemah
(walaupun minah tu ada black belt ker..tapi totap lomah time datang bholan)
Kadang2 terfikir gak...kalau iman tak kuat...
itu la jadinya benda2 nie semua...
apa la salahnya kalo dijentikkan jer si wanita itu....
takpun tendang or pukul or toreh jer perasaan wanita itu
jangan ditendang betul2.....
kan naya jer masuk lokap...
anak2 terabai...isk...
Boleh jadi psyco bila beso nanti...
and will do the same thing to their wife...
isk isk isk..
akal singkat jugak kengkadang...
yang si wanita tu pun satu...
nak mintak cerai pun, jangan la tulis surat...
nak tulis surat, time bercinta dulu boleh la...
kalau nak mintak cerai sangat...
lenkali bawak tok laki kat balai polis...
haaa mintak la cerai dedepan diaorang....
confirm takde aksi2 sepak terajang....
abis2 malu jer...
eeee...jauh la kena kat I.....

Me Naughty..me Netty

5 comments:

SHAZA said...

alhamdulillah suami i jenis lelaki yg memahami, uhuhuks......jauhkan haku dari semua itu, ya allah

notti netti said...

shaza-amin..........

maszmadi said...

wanita skrg da kn semakin brani mlawan utk mmperthankan diri kan..

notti netti said...

masz- betoi.....tapi bila protek diri...kata derhaka pulak...isk

Agnes Kanyan @ Mummy Vish said...

kalau i dibuat gitu net masa dia tdo tu i balas dendam...esok terus cerai baik i sendiri dari kena hentam selalu

itulah i belajar teakwondo dulu...even bukan blackbelt...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno