Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI


Saya nak join jugak lah Encik Ben......:)

Okee...nama saya Net....(simple jer...kata nak samaran kan?)

blog saya bernama nottinetti....
saya bermula dengan kerjaya berblog nie dari subjek yang saya ambil di UITM shah alam...
mula2 kena buat asgmt blog...last-last terus ter'stuck' berblog nie sampai sekarang.....

blog saya nie takder la nak kata famous sangat tapi boleh laaaa
dah namanya pun bermula dari subjek di kelas....so yang tengokpun lecturer jer....

apa ada dalam blog nie?
Bak kata Opah Astro...Macam-macam ada.....
bini orang ada? laki orang ada, anak orang ada, boypren orang pun ada........


Saya gemarkan kasut...sejak akhir-akhir nie memang saya kerjanya menayang kasut jer
selain nak kasi jeles kepada penggemar2 kasut yang lain....I buat sesaja je nak kasi warna-warni skit blog I...huhuhu.....


saya bercerita pelbagai jenis masalah dunia (kasut pun dikira masalah gak)
senang cerita blog saya nie rojak la.....ke hulu boleh...ke hilir pun boleh..


sekali sekala tu termengumpat....oppsss...tak salahkan....?
bila ajak ngumpat tu la...lagi ramai orang nak baca...kan..kan..kan...


oh! ya...setiap hari jumaat...saya akan membuat entry tentang jalan-jalan cari makan
yakni...saya makan..dan anda akan terlopong tengok foto-foto makan saya....
rasanya itu aje lah Encik Ben...kang panjang lebar....orang benci nak baca pulaksss....

last sekali...dari mana saya tau segmen nie?
Dah namapun saya link blog Encik Ben...tetiap hari bukak blog Encik nie.....kan..kan..kan...
kat situ le saya tau...^_^

Me Naughty..me Netty

1 comment:

Azrul Hisham said...

datang ziarah dari blog ben :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno